Beste bezoekers, Herkend iemand het volgende verhaal? Ik ben nu 29 weken zwanger. Alles is goed en gezond voor zover de gynaecoloog kan beoordelen van buitenaf. Alles gaat ook erg goed met mij, zowel lichamelijk als geestelijk. Op kleine incidenten na ben ik geen hormonen monster Onze kleine vent kan zoooo druk zijn in mijn buik. Het lijkt wel een worstelaar! Wel schattig om 't al te voelen allemaal. Ook al op redelijk vaste tijden. Ik hoor graag jullie mening en ervaringen
Leuk hè?! Hier ook een druktemakertje hoor en nog steeds, alhoewel ze altijd zeggen dat het aan het eind minder wordt. Ik vind het heerlijk, zeker omdat ik bij mijn eerste veel minder voelde (voorliggende placenta). Hij/zij mag me helemaal bont en blauw trappelen, dan weet ik dat het nog goed gaat daarbinnen Geniet ervan!
Mijn ventje was net zo'n druktemaker in mijn buik. Rond de 30 weken had ik zelfs regelmatig een gekneusde rib van het vele trappen dat hij deed. Er waren dagen bij dat ik hem soms een uurtje niet voelde, voor de rest was hij hele druk bezig... Ook ik had een voorliggende placenta. Lekker genieten van je drukke ventje. Het is namelijk een goed teken dat je kindje druk is! Je zal straks het getrappel nog missen in je buik als hij geboren is.
Ons ventje is ook een flinke druktemaker (ben nu 26 weken) Vind het wel fijn ,want dan weet ik zeker dat alles goed is,en het is ook zo gezellig vind ik.Zodra ik mn handen op mn buik leg gaat hij nog harder tekeer
Ons mannetje voel ik ook echt al veel! Meestal ook op vaste tijden Aan de buitenkant van mijn buik zie je ook echt al het getrappel en mijn vriend voelt hem dus ook super goed! Word er elke keer zo blij van, krijg gelijk een brede glimlach (en dat op de raarste momenten), soms kijken mensen mij aan zovan: "wat heeft zij nou weer!". Heerlijk!
Ons meisje word ook steeds drukker en voel ik steeds vaker en harder. Ik vind het een bevestiging dat het allemaal goed gaat daarbinnen Ik voel me dan gerust. Kan me voorstellen als je gekneusde ribben ervan krijgt dat je dan hopt dat de baby wat minder hard trapt. Maar nu geniet ik van elke beweging.
Yep, hier was Seth ook een enorme druktemaker in mijn buik! Voelde hem al snel en krachtig en dit is allemaal 'erger' geworden. Ook aan het einde werd het niet minder, zelfs tijdens de bevalling was meneer nog megadruk Nu uit mijn buikje, is hij nog steeds lekker druk en superbewegelijk. In mijn buik had hij altijd snachts uuuuuren het gekke uurtje, dit was de eerste paar weken na zijn geboorte ook. Hij moest echt 'leren' snachts te gaan slapen. Dit doet hij nu ook vanaf 8 weken ongeveer. Vond het heerlijk, dat drukke getrappel van binnen!
Leuk om het zo allemaal te lezen, ook mijn ventje heeft een bepaald patroon van trappelen en rond tollen(zo lijkt het dan hihihi) Ik ben nu 27 weken zwanger en op de 27 jarig ......grappig maar het gaat echt snel ineens. Ik was niet veel aangekomen maar nu zie ik dat metertje steeds meer naar boven gaan. Gelukkig maar, denk ik dan , dan groeit hij goed en al dat getrappel geeft me ook een gerust gevoel. Jullie kennen wel wat de ouders zeggen over de iegen kinderen "dat hun kinderen echt mooi zijn" vond het altijd zo standaard wat ze zeiden, maar nu heb ik een pretecho gehad en wat zei ik als eerste.......dit echt het mooiste baby'tje wat ik heb gezien! hahahaha...... ik moest zo lachen om mezelf, want ja,ja ook ik hoor er nu bij......hahahaha
Houd maar op, het lijkt hier af en toe (lees: bijna altijd) wel oorlog. Het begint nu ook een beetje pijnlijk te worden. Maar ik klaag niet, want als ie een keer stil ligt, ben ik gelijk in paniek en maak ik hem wakker (Schaam,schaam) : S
Hahaha hier nog zo'n druktemaker! Net nog, dan schiet ik omhoog omdat ie ineens ergens "langs" schiet met benen of armen of iets dergelijks. 's Nachts is het t ergst....dan heeft de kleine er erg veel zin in om mama te klieren, omdat mama het de hele dag lekker druk heeft gehad, haha.
hahahah ja hier ook hoor! ze zeggen vanaf week 30 moet je hem ongeveer een 8x per dag voelen, dus ga ik soms na "wanneer heb ik hem gevoeld?" als dan minder is als wat ik denk ga ik meteen ff "douwen" hahahah en ja hoor dan voel ik hem weer.....