afvallen nu 14 kilo kwijt.

Discussie in 'De lounge' gestart door daalmeyer1974, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    een tijdje terug had ik een topic gestart met afvallen dmv maaltijdshakes. tussenstand, nu ben ik 2 en een halve maand bezig en ben 14 kilo kwijt. ben zo happy. eergisteren voor het eerst in bikini wezen zwemmen. het is nu makkelijk vol te houden. s,ochtends en s,middags een shake, om 10 uur een fruitsalade of watermeloen stukjes als tussendoortje, dan om 2 uur weightcare paprika zoutjes zakje 30 gram, en s,avonds of een maaltijdsalade, of een shake met alleen veel groente, en 1x per week een zondigsdagje, en 1x per week eet ik ook een keertje pizza of patat. ben echt blij, en heb al nieuwe kleding moeten kopen, dat is nu veel leuker.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Super! Alleen vraag ik me dan af hoe je straks weer op normale voeding gaat leven en hoe je dat dan aan past zodat het niet weer de verkeerde kant op gaat.... Want heb je enig zicht op wat je nu binnen krijgt? Zelf ook aan het afvallen en inmiddels 3,1 kg kwijt in ongeveer 3,5 week. Met minder koolhydraten en meer groenten, eiwitten in de vorm van zuivel, vlees en vis

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    plus 1

4. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    eerst wil ik er nog 10 kilo vanaf op deze manier, en dan om op gewicht te blijven wil ik s,morgens een shake, smiddags een boterham en een plak koek, of een gezonde salade, en s,avonds gewoon met de pot meeeten, groente, paar aardappelen een stukje vlees, en gewoon doorgaan met de gezonde tussendoortjes. ik probeer wel de calorieen bij te houden. en bewust te zijn van wat ik eet. niet meer in mijn oude patroon vallen.

5. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik gebruik ook maaltijdshakes, bevatten de kcal van groenten en fruit en 100% natuurlijk.
    Is dus echt om af te vallen, maar niet door minder kcal te eten.. De juiste kcal dan weer wel ;)
    En twee shakes, normale maaltijd en 3 tussendoortjes :)
    Inmiddels 22 kg kwijt en al paar maanden op gewicht.. Geen yoyo, ondanks echt wel snoepen ook..
    Verbranding super omhoog gegaan :D

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Wauw. Mooi resultaat. Knap dat je dat shaken kan.
    Ik vind het echt vreselijk. Heb het idee dat ik dan echt niks gegeten heb. Vind ze ook ontzettend smerig. Dus alleen al heel knap dat je ze door je keel krijgt... hahaha.
    Hier nu vanaf half mei bezig (2,5 maand zo ongeveer) en 9 kilo eraf.
    Met meer bewegen en tussen de 1200 en 1400 kilocalorieën eten per dag. En zelfs af en toe uiteten. En ook gewoon af en toe pizza of frites. En soms een snoepje en eierkoek. Het bevalt me prima zo. Voordeel is ook dat ik meteen mijn eetpatroon aanpas.
    Ach ja, maakt ook niks uit hoe je je doel bereikt. Als de manier maar voor jou werkt. Er zijn er best veel mee bezig hier.
    En aardig wat met goed resultaat. Super!

7. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Syane, die van mij maak ik met fruit! En ook gwn met kwark of Griekse yoghurt, dan vult het echt heel goed :)
    Die andere troep vind ik ook niks hoor.. Chemische zooi en kcal arm..

Maar wel heel goed van je zeg! :)
    Levensstijl aanpassen is indd belangrijkste!

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Het was niet als een aanval bedoeld trouwens ik vraag me dat altijd al af eigenlijk. Hoeveel wil je kwijt aan kilo's?

9. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hihi ik neem een beetje het topic over geloof ik.. Sorry ts! Zeker niet mijn bedoeling :)
    Ik zag je vraag ook zeker niet als aanval, maar de mogelijkheid om te vertellen dat er dus betere producten zijn dan de alledaagse shakes te koop bij de drogist, waar je wel een yoyo van krijgt.. Ik wil er nog 8 tot 15 af.. 8 ben ik op gewicht voor zwangerschap.. 15 voor streefgewicht van 70

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben jaren geleden met shakes ook 15 kg afgevallen, daarna ging ik rustig weer over op normaal eten maar wel echt met mate, ik kwam die 15 kg net zo hard weer bij helaas. :(

Voor de zwangerschap ben ik in 1,5 jaar tijd ruim 20 kg afgevallen door alleen een ander eetpatroon maar wel met 'normaal' eten dus geen maaltijdvervangers, ik moest nog 5 kg maar werd toen zwanger en kwam tijdens de zwangerschap dus ruim 30 kg bij :(
    Ondertussen ben ik daarvan ook weer 22 kg kwijt en moet er sowieso nog 8 om op mijn oude gewicht te komen maar werk die extra 5 kg er ook nog vanaf, dus nog 13 kg te gaan en dan heb ik een gezond BMI en een mooi gewicht weer.

Ik doe dit weer met een verbeterd eetpatroon en een eetdagboek, ik zorg dat ik elke dag onder de 1500 calorieën blijf, dan val ik die 13 kg ook nog wel af, zal wel een tijdje duren maar dat maakt me niks uit.

11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Dat eetdagboek doe ik ook. Dat werkt echt super. Het is een stok achter de deur omdat je moet noteren wat je eet en meteen geconfronteerd wordt met hoeveel kilocalorieën daar in zitten.
    Zo leer je ook wat gezond is en wat niet.

Deel Deze Pagina