Ik wil morgen graag met mijn zoontje van 2,5 naar een aquarium, maar ik wil er niet heel ver voor reizen. Wij wonen in het oosten van Noord-Brabant. Het hoeft geen supergroot aquarium te zijn. Hij kan namelijk een uur op dezelfde plek blijven staan als hij iets interessant vindt. Ik heb een beetje online gezocht, maar ik vind alleen grote aquaria in Noord- en Zuid-Holland en de Burgers Zoo. Heeft iemand een tip voor me? Er hoeft voor de rest niet echt iets bij te zitten, niet per se een dierentuin of shows of zoiets dergelijks. Mijn zoontje is autistisch, dus het gaat echt alleen om droog staan en naar de vissen kunnen kijken. Misschien kent iemand wel een leuk etablissement in de buurt met een groot aquarium bijvoorbeeld. Dan kan ik tenminste nog een kopje koffie drinken Alvast bedankt!
misschien kun je zoeken naar aquaria speciaalzaken, waar mensen hun aquariumvissen vandaan halen. Home zoiets... succes!
Onze aquariumafdeling oke, of het echt wat is.. een winkel... voor je kindje misschien wel al prachtig? Dit is in Tegelen (voor als er niets beters komt) iets verder weg; maar misschien voor een andere keer: Aquatopia
Nee we kunnen niet naar een winkel voor aquaria, een winkel is om vissen te verkopen niet om er uren door te brengen en alleen te kijken. Ik ben bang dat winkelhouders daar echt niet op zitten te wachten. Maar bedankt voor het meedenken.
is antwerpen te ver weg? Ik denk het wel he? Hopelijk weet iemand een leuk restaurant ofzo in de regio - kan er zelf even geen bedenken...
Hm... verder niemand een tip? Dan ga ik denk ik toch maar naar Arnhem Burger's Zoo morgen. Hoop dat hij het leuk vindt!!
In Oberhausen in Duitsland misschien daar zit een sea life. Weet niet of dat dichterbij is dan burgers zoo.
Sea life is toch 1 uur en een kwartier rijden. Maar wel leuk om te onthouden, dat kunnen we een keer doen als we meer tijd hebben. Bedankt voor het idee! Jij ook bedankt, Athina!
Home - Aquazoo Is bij mij in de buurt vandaar dat ik weet dat het er zit. Dit is misschien leuk, weet niet of dit dichterbij is voor je?