Hoi allen, ik heb een half jaar geleden nieuwe gordijnen gekocht voor de slaapkamers. nu we voor de kinderkamer nieuwe moesten hebben, hebben we voor ons zelf een rolgordijn aangeschaft en hebben de gordijnen die we dus hadden niet meer nodig. ik heb ze een half jaar geleden 40euro (per stuk betaald) wil ze nu graag proberen te verkopen voor 15euro per paar. wie ze alle 2 neemt is maar 25euro kwijt! (excl verzendkosten) als je interesse hebt dan pb je mij maar even en dan zal ik straks een foto maken en doorsturen! Sharon
de maten van onze ramen zijn 2m op 1,50 en hier passen ze op. de precieze maten van de gordijnen weet ik niet en heb zo snel geen meetlint bij de hand ik denk dus dat de hoogte 2.20 is en de breed 80 per kant. zal het straks even aan mijn man vragen (die heeft er allicht meer verstand van) mocht het niet kloppen dan pas ik straks deze advertentie even aan. maar ben er iig 100%zeker van dat de ramen 1.50br en 2h zijn.
hey, heb even gekeken naar de maten. 1,40breed en 1,80 hoog hier ook nog even een foto: de gordijnen zijn echt als nieuw!