Vraagje aan de dames die pendelen (= géén verzoek!)

Discussie in 'Pendelen' gestart door Dora26, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dag pendelende dames,

Ik heb van enkelen van jullie al een pendel ontvangen, waarvoor veel dank!
    Nu vroeg ik me eigenlijk af of er onder jullie ook dames zijn die kunnen pendelen op hoeveel kindjes je zal krijgen en welk geslacht ze dan zullen hebben. (Dus hoeveel kindjes je in het totaal zou krijgen)
    De meeste pendels gaan over een positieve test en wanneer, vandaar even mijn vraag of het ook anders kan...

Het is geen verzoekje, maar misschien is het wel leuk als jullie hier (of via pb) zouden kunnen laten weten of jullie op die manier ook kunnen pendelen. Dan kan ik later eens een verzoekje sturen als de mogelijkheid er is voor jullie.

Alvast bedankt!

2. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Er is hier ooit iemand geweest die dit gedaan heeft, zei ook in welke volgorde 😉

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zou fijn zijn moest iemand dat kunnen... ben benieuwd!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik heb dit gedaan voor het forum maar ben ermee gestopt doe het alleen nog privé want er was geen houden meer aan zoveel aanvragen kreeg ik.

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Als ik dan gelijk een vraag mag aansluiten.. Gebeurt het ook wel eens dat je pendelt voor wanneer iemand zwanger raakt en dat er uit komt dat er geen kindje (meer) zal komen?

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ja klopt dit heb ik ook wel eens gehad inderdaad.

7. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Dora om je vraag te beantwoorden: Ik doe dit regelmatig bij mezelf en bekenden. Maar heb dit nog nooit via internet gedaan. Ik wil het wel een keer voor je proberen, maar kan je niet garanderen dat 'het' werkt of klopt. Aangezien ik het meestal echt bij de persoon zelf doe.

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Kikkert: Ik kan erin komen dat je dan bedolven wordt onder de pendelverzoekjes. Ik vind het werkelijk knap van alle dames die daar hier tijd voor willen maken, werkelijk chapeau!

En dat pendelen op afstand... Hoe doe je dat dan eigenlijk? Meestal vragen ze dan je naam en geboortedatum... Is dat voldoende voor 'hierboven' om te weten over wie het gaat? Vind het allemaal wel interessant, sorry voor de vele vragen ;)

9. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat jy dit by me gependeld heb als ik me niet vergis 😊

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb ook lang gependeld ;). Maar hoe doe je dat? Je werkt met een pendel en stelt eerst de vraag wat is ja en wat js nee. Daarna stel je simpelweg vragen; raakt .... .... Zwanger? Zo ja, ok prima, raakt zij zwanger in januari.... Net zolang tot hij ja zegt. Dit doe je idem met de vraag: krijgt ze 1 kindje net zolang tot hij uiteindelijk weer nee roept.

M'n pendels waren vrijwel altijd goed, maar ook ik heb er geen tijd meer voor. Dus ben al wat jaartjes gestopt :).

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Babii heb je ivf -verhaal enkele jaren geleden gevolgd en zie dat je nu al zwanger bent van nr 3 uit 1 poging! Wat geweldig 😊

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

Ik doe het als volgt.
    Ik neem de pendel in mijn hand met de vraag hoeveel kindjes. Rondje is meisje jongen heen en weer (bij mij)
    Stel je krijgen eerst een jongen dan haal ik de pendel even omhoog en weer omlaag zodat die weer stil komt de hangen en dan komt het volgende geslacht en zo verder tot dat hij stil hangt.

Hopelijk heb je hier wat aan

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Waauw toch wel knap hoe jullie dat doen!
    En iedereen heeft er blijkbaar toch zijn eigen manier in, super!

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Feitelijk gezien kan elke pendelaatster dit :). Maar de pendel moet het ook willen ;). Zo pendelde ik vandaag overduidelijk een jongen bij mezelf. Ben reuze benieuwd!

VMiss, dank je wel, bijzonder is het zeker weten en een godswonder ook!

15. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een echte Godswonder 👌 het is je gegund meid geniet ervan!!

16. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik hou dit even in de gaten ik zou ook graag gependeld willen worden op hoeveel kinderen ik zal krijgen en wat het worden jongen/meisje ben ik zo benieuwd naar en kon het nergens vinden dus dacht eigenlijk dat dat niet gependeld werd
    Dus hoop dat als iemand dit doet dit ook voor mij zal willen doen
    Sowieso ben ik nog op zoek naar pendelaars die voor me willen pendelen vind het erg interessant en ben er ook erg nieuwsgierig naar.
    Ik heb zoveel respect voor de pendelaars hier en snap helemaal waarom een aantal zijn gestopt heel erg vervelend dat mensen gewoon geen respect hebben voor jullie, jullie willen dit voor ons doen en hebben zelf ook je eigen leven.
    Ik vind het echt super dat jullie dit willen doen voor ons

Dus ik doe even een abbo hier :)

Deel Deze Pagina