Ik denk erover mijn eventuele tweede zoon (weet het geslacht nog niet) dezelfde initialen als mijn overleden vader te geven maar dat zou betekenen een tweede naam met een W en dat vind ik erg lastig. Hebben jullie leuke, vlotte ideeën?
Wiebe Walter Wout Wouter Wyatt Wieger Wesley Winston Wilco Ward Wade Wagner William Wes Waylon Wessel Wester Walles Walker Wander Warren Watson Wayne Weber Wendell Weston Wijnand Wilco Winsor Wisse Wolf
In welke richting moet het gaan : een Nederlandse naam, Engelse naam, Franse naam (zijn er niet zo veel met W-) Want Kees Wesley vind ik bijv. niet mooi, Jayden Willem ook niet. Kees Willem, dan weer wel en Jayden William ook. Dus bij welke stijl moet passen?
Bedankt voor jullie reactie! Ik zit tot nu toe zelf op Wes. Dus beetje de engelse kant op maar geen twijfel over de uitspraak. De Wobbe en Willems ben ik totaal niet van.
Dat maakt het een stuk gemakkelijker. Wayne Winston Wynton - Winton Wynn Wylie - Wiley Walden - Waldon Wylan Wyatt Westin Warren Willis Winslow Waylan Wendall Wharton Wilton Wells