We verwachten bijna ons derde dochtertje, maar we zijn nog niet helemaal uit de naam!! Welke van de volgende namen vinden jullie het mooiste bij Meike en Lotte? Op ons lijstje staan nu: Emma Anne Fenne Daphne Nieuwe ideeën zijn ook welkom!
Fenna vind ik erg leuk! Verder vind ik Floor, Esmee, Femm, Britt en Lieke erg leuk bij jouw meiden passen.
Mooie namen! Ik vind Anne het minst mooi bij de andere 2. Van Fenne zou ik idd ook Fenna maken. Daphne en Emma kunnen allebei prima!
Mooie namen allemaal, ik vind Anne er juist het mooiste bij passen, maar het kan allemaal. Of misschien Femke??
Meike en Lotte eindigen allebei met een e op het eind, dus als je dat weer wil zou ik voor Fenne gaan. Emma vind ik er zelf mooier bij staan, maar is wel héél populair...
Vind inderdaad Fenne het mooist staan bij Meike en Lotte omdat deze namen allemaal op een -e eindigen. Leuk zeg, drie meiden!
Emma hele mooie naam, ik wilde mijn dochter zo noemen, maar idd te populair! Ik wil niet dat ze in een klas zit met nog een paar Emma's. Anne vind ik niet mooi.. Lieke vind ik ook mooi, ook eerder genoemd en past goed bij je andere meiden!
Emma staat heel hoog op ons lijstje maar is inderdaad zo populair... Femke en Nienke vind ik er ook leuk bij! Zal het manlief eens voorleggen. Bedankt voor de inspiratie alvast!
Ik vind Emma en Fenne allebei erg leuk. Zou denk ik voor Fenne kiezen omdat die naam minder voorkomt. Evi of Rosa zijn twee namen die in me opkomen die ik er ook goed vind passen.
Wat denken jullie van Birte. Vind ik erg leuk in jullie lijstje passen. Van jullie lijstje zou ik denk ik Anne kiezen.
Meike, Lotte en... Emma => leuk maar veel voorkomend Anne => vind ik niets Fenne => super leuke combi Daphne => ook heel mooie combi