Heel veel meiden hebben hier van die leuke banners met hun baby erop! Ik wil die ook! Hoe kan ik die maken?
Nee ik bedoel met een fototje van je baby erbij~en dan de naam en geboortedatum. Is hier een speciaal programmatje voor?
Ik wil er wel 1 voor je maken, ik pb je mijn e-mail adres wel. Stuur me dan even een foto en naam en geboortedatum en welke kleuren en stripfiguurtjes of andere figuurtjes je leuk vindt
Ik denk dat ze de zelf in elkaar geflansde plaatjes bedoeld, net zoals jij een olifant met je naam hebt Natas. Zoiets moet je dus zelf in elkaar fabrieken in Photoshop, Paint of Paint Shop Pro... Maar das teveel om uit te leggen hier denk ik..
Dat stel je zo in als je begint in Fireworks. De maximale maten staan hier ergens op de site ( of de profielpagina ) aangegeven. Ik heb het gevonden Er is een limiet van 250 tekens en 1 plaatje. Het plaatje mag niet groter dan 491 pixels breed en 150 pixels hoog zijn en niet zwaarder zijn dan 50 Kb.
Wauw, zo eentje wil ik ook ! Heb alleen nog geen kindje maar als hij/zij er is hoop ik ook zo creatief te zijn, hahaha...