Lastig he de juiste naam vinden. Vind al je optie mooi hoor! Wil je graag een naam met de N of is dat toeval? Ik probeer nog een beetje met je mee te denken: Nadir Nassim Amin Youssri
Thanks! Amin vind ik ook mooi alleen weer iets minder in combi met Benyamin. De N is toeval maar moet zeggen dat ik wel lichte voorkeur heb voor namen met een N of M
Jamal of No(u)rein, Ayoub. Mag ik vragen waarom het per se een Arabische naam moet zijn? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de reden erachter!
Nee nog niet..! Amin vind ik idd ook mooi alleen niet echt bij Benyamin. Ik denk aan Naim of Nadim maar Nadim vind m’n man geloof ik niet echt wat. Zo moeilijk!!! Wil dus een niet te Arabische naam zeg maar..
Even niet teruggekeken of ze al genoemd zijn, maar: Mamoun Ayman Touafik Tariq Achraf Maar misschien 'te' arabisch?
Benjamin & Daniyal Ik ken wel wat jongens die mix islamitisch en nls zijn die Daniyal heten. Is overigens ook een islamitische naam die je niet zo veel hoort.
Mijn oude buurjongen heet Saffouane ( weet niet of ik de spelling goed heb) maar die naam vind ik prachtig bij Benyamin