Ik vind lina een beetje te simpel, vind dan farah veel mooier. Sarah vind ik nog mooier, of sofia of louisa...haha ik kan nog wel uren doorgaan, er zijn zoveel prachtige arabische meisjesnamen.
Nee dan vind ik dat ze het met arabische letters mo)et schrijven... nour is ook maar een interpretatie van de arabisch geschreven naam.. Dus wie bepaald dat het als Nour geschreven moet zijn en niet als Noor... hier in Nederland komt Noor beter uit..dus snap ik die keuze!
Nour en noor kan volgens mij inderdaad allebei. Met de naam van onze oudste hebben we veel uitspraak proberen en dat wil ik nu eigenlijk voorkomen door een naam te kiezen waarbij de uitspraak wel duidelijk is. Al is dat bij Farah ook nog wel lastig. En bij die naam twijfel ik ook een beetje omdat we al een Yarah hebben. Noor/Nour; licht, vuur Lina; zacht, aardig Farah; geluk, vreugde, blijdschap
Farah en yarah in 1 gezien zou ik noet snel doen. Vind Noor een hele mooie naam en hele mooie betekenis!
Proficiat meid ! Zwanger van je4e dochter? Ik zouvoor lina gaan! Hoe heten je andere kindjes als ik vragen mag?
farah en yarah wordt wel heel anders uitgesproken, dus het zijn wel 2 heel verschillende namen. het is nog heel pril, nog een grote verrassing wat het gaat worden dus. onze andere meiden heten; A.m.a.l (Emmel), Y.a.r.a.h en S.a.m.i.a (Semmia)
Noor vind ik echt een supermooie naam! Mijn Marokkaanse schoolvriendinnetje heet Nora, vind ik ook een hele leuke naam. Liefs, Alice