Hoi hoi, Ik ben momenteel 34 weken zwanger van onze tweede.... Nu waren we bij ozne eerste heel snel uit de naam, ook al omdat we wisten dat het een ventje zou worden. Onze eerste zoon heet FERRON Nu weten we niet wat het gaat worden...en mijn hubbie en ik hebben twee jongens namen in ons hoofd....maar komen er niet uit welke we hem willen geven, als het een jongen wordt.... De een vind die naam leuk, de ander juist weer die andere....zucht! Wat vinden jullie mooier? Voor een jongen: Lenn of Lévin? En dan ook kijkend naar de combi met ferron samen? En vinden jullie Lenn wel een echte jongens naam? Ik twijfel nl ook een beetje of het niet te meiden achtig is? Ik ben zeer benieuwd naar de reacties...... wie weet zet dat sommige twijfels over de naam keuze aan d kant? Thanks..
Ik vind Lenn leuker. Heb alleen nog nooit eerder van die naam gehoord maar vind het zeker wel kunnen voor een jongen en vind het ook leuker bij Ferron staan.
Ik vind Lévin heel leuk bij Ferron! Lenn vind ik niks eigenlijk, maar ik vind dat wel een jongensnaam.
Ik vind Levin het leukst en ook het beste bij Ferron passen. Ferron vind ik ook een leuke naam, ff onthouden mochten we ooit nog een jongetje krijgen!
Ik vind Lenn super! Mijn nicht heeft een zoontje met de naam Len, een echte jongensnaam hoor! Succes!
ik vind beide namen niet echt mooi klinken bij Ferron Ferron vind ik overigens wel een hele mooie naam maar dat is een questie van smaak wat Lévin en Lenn betreft Ik vind ze lastig uit spreken
lastig uitspreken? valt toch wel mee? Lévin is Leevin en lenn is gewoon als len. we zijn er overigens nog steeds niet uit hoor....blijft lastig...als ik jullie meningen zo lees, is het ook aardig verdeeld wel thanks alvast!
Ik vind Lévin eigenlijk wel een hele leuke naam! Lenn is ook wel leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar Lévin. En beide namen passen heel goed bij Ferron.
vandaag te horen gekregen wat het geslacht waarschijnlijk zal zijn..niet dat we het wilden weten...maar de echoscopiste versprak zich..lekker hoor..dus ik dek dat het wel goed komt met die naam....