Grappig! Ik ken een mixed koppel met zoontje Rayyan, maar ik had geen idee dat de naam zo populair is. Andere mooie jongensnamen vind ik Redouan en Soufian btw (hopelijk schrijf ik ze goed)
Ik vind ze alle drie heel mooi, maar Aliyah toch wel de allermooiste (en echt niet alleen omdat mijn vriend Ali heet ). OK, de laatste twee zijn zangeressen, maar er kan volgende week ook wel een zangeres opstaan die Nadine heet , dus daar zou ik mijn keuze niet van af laten hangen
ik vind voor meisjes deze namen mooi: amira Donja ( als ik ooit en meisje krijg ga ik haar zo noemen) semma nour el ein
Wil je een Arabische naam, Marokkaanse naam of een echte islamitische naam? Daar zit nogal eens verschil tussen namelijk. Weet niet of je ook gebonden bent aan bijv. de islam of aan regels van het Marokkaanse consulaat? Of dat je Arabische namen mooi vindt? Op deze site staan er ook veel, met betekenis! Babynamen & Opvoeding met betekenis Zwangerschap en informatie overzicht
o je hebt er al 3 gekozen zie ik nu hihi. Mijn volgorde: Aliyah Nadine Rihanna (eigenlijk Rayhana toch?)