Ik las ergens dat je moet luisteren naar je man. Wat moet ik daar onder verstaan? luisteren in de zin van doen wat hij zegt? Of luisteren naar wat hij te vertellen heeft en dan je mening geven?
Ik denk: Of luisteren naar wat hij te vertellen heeft en dan je mening geven. Teminste dat lijkt me wel,
nordin licht van het geloof majid glorieus rayan favoriet bij god imran een profeets naam abdul samad dienaar van het oneindige jaouad chafiq begaan teder malik meester engel koning en voor een meisje chirihan chirin maysa lopend met trots naoual gift sanae ik hoop dat ikze goed vertaald heb, een paar wist ik niet. mischien dat ik die later nog weet, mijn nichtjes heten zo.
Mijn man is ook arabisch en wij zouden graag een naam willen die zowel arabisch als nederlands is. Voor een meisje is dat niet zo heel erg lastig, maar voor een jongen komen we er bijna niet uit. "Gelukkig" is het nog niet zo heel belangrijk, want ik ben nog niet eens zwanger. Maar als er iemand suggesties heeft zijn ze erg welkom! Groetjes
Wil je er over praten? 8) Gulay en Noura geven tenminste op een normale manier antwoord en leggen uit dat in tegenstelling tot jou
Nog even terug naar de namen: in mijn schoonfamilie komen ook een aantal ( vind ik) mooie namen voor: Meisjesnamen: - Hauita ( H"wita) - Sonia ( Sonja) - Jihen - Sondess Jongensnamen: - Adnanne - Gacem - Nassim Groetjes
Nee Pina, we kunnen het hier niet over namen hebben Mooie namen ja, maar wel moeilijke of niet... Ik ben niet zo van de moeilijke uitspraken
ja maar sweetangel je hebt ook namen met een heel simpele uitspraak. ik heb ook wel eens dat ik een naam hoor waarvan ik denk oeps, als ik dat ga proberen uit te spreken komen de mensen niet meer bij
aangezien ik 4 pagina;s terug al vroeg of het terug ontopic kon en er nog steeds over andere dingen wordt gesproken (discussie over islam enz...)] ga ik er een slotje op doen. wie niet luisteren wil... ik baal er van dan we genegeerd worden.