en wat vinden jullie van Jaseem voor een jongen je spreekt de J uit als in Jarold in het engels en Jaseema voor een meijsje ook de J hetzlfde uitgesproken als bij de jongen..wat vinden jullie van deze namen?Ben zelf van marokkaans afkomst
Hoi Ik vind malik de mooiste . Ik ben zelf ook op zoek naar een arabische naam voor een jongen. Mijn vriend is marokaans en heet Redouan (ook een mooie naam!) . Voor een meisje zijn we er al uit. Weten jullie nog leuke namen of misschien een webpagina met veel namen dan hoor ik het graag .Alvast bedankt liefs caroline
hai das grappig en jij heet ook net als ik Nora. we hebben nog een dochtje van 7 en zij heet Chalisa!
Malik spreek je dit uit als Maliek ? Vind het wel de leukste naam en heb daar dus op gestemd! groetjes Annemarie
Ik vond een jongensnaam ook zooooo moeilijk... Was blij dat het een meisje was Vind je Amin niet mooi? Of Emir?
ik vind het zoooo moeilijk voor een jongen! ik hoop gewoon dat ik geen jongens krijg want ik ben gewoon veel te moeilijk wat namen betreft.. veel vind ik wel leuk maar "niet voor mijn kindje"... stom hoor.. ooooh ik vind het zo erg.. jullie noemen gewoon zo veel namen op en toch blijf ik een stomme @#$%^.. maar goed. Amir vonden mijn man en ik ook wel leuk, maar dat wordt het toch niet hoor.. moeilijk, moeilijk! maar bedankt voor het meedenken meiden heb trouwens over 1 week de echo dus hopelijk weten we dan of ik nog 4 maanden door moet blijven piekeren of eindelijk kan rusten! 8)
Wat leuk dat hier ook arabische vrouwen zijn.... ik ben ook nog aan het twijfelen voor een meisjesnaam.... wie kent hier nog voorbeelden....
Hoda, Huda of Hodah? iedereen erg bedankt hoor we zijn er nog niet uit, maar over een paar dagen hopen we te weten te komen welk geslacht het is, en dan denken we wel verder!
Het gaat er hier geloof ik niet om of ik die namen mooi vind die je aan geeft zoals er een paar hier dan aangeven, maar meer welke egyptische naam het leukst is die jij aangeeft. ik zou zeggen Malik klinkt wel leuk en stoer dus daar zal mijn voorkeur dan naar uit gaan. Ik heb een egyptische naam voor als het een meisje word maar jongensnamen jeetje die zijn moeilijk ik zou het nu echt niet weten . Ik zal er wel tegen aan lopen met de tijd. Sterkte met het uitzoeken van de naam lady's. liefs Jet
Onze beep is ook half egyptisch! Jongens naam zijn we helemaal uit maar een meisjes naam blijft een punt! ik ben er uit maar mn man is niet helemaal zeker! (we hebben zoveel vrouwen in de fam dat de helft al af viel ) Ik zou uit deze drie seif kiezen..
Ik heb voor Malik gekozen.... Ik ben zelf 100% hollands, maar mijn dochter heeft wel een Arabische naam: Ayla
Ik ben dol op arabische namen.. Mijn kindje krijgt ook een islamitische naam! Ik zou altijd ook naar de betekenis kijken en niet alleen of ik het mooi vind klinken. Van deze drie namen vind ik Malik het leukste klinken (ik heb niet de betekenissen van de namen opgezocht) maar er zijn veel islamitische jongensnamen die ik leuker vind..