geboortekaartje

Discussie in 'De lounge' gestart door missgroovy, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

een oud collegaatje van mij die ik nu nooit meer zie had een geweldig geboortekaartje.

Het was een bioscoop en of theater kaartje met daarop naam enz, Achterop stonden de voorwaarden. Bv ... zal altijd eigendom blijven van papa en mama en is niet overdraagbaar aan.

Zulke dingetjes, eigenlijk precies een theaterkaart maar dan alles veranderd in de naam van t kindje. datum voorstelling werd geboortedatum enz.

Tot nu toe heb ik dat kaartje nog nergens gevonden. Wel ongeveer maar daar stond achterop niks en dat vind ik net zo leuk.

Weet iemand waar ik het over heb en waar ik het mss kan vinden?

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Klinkt als een geweldig kaartje, ben hem zelf nog nooit tegengekomen. Hebben ze het niet zelf ontworpen?

3. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    ik heb hem wel eens gezien in 1 van de boeken bij de drukker, maar ik weet niet meer waar die van was.
    Zelf even bij een drukker vragen.

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Je kan het ook zelf maken?

5. missgroovy

in 1 van de boeken hihi ja das net t probleem. Volgens mij bestaan er te veel boeken met teveel keuzes,,,, das om t makkelijk te houden haha.

nog ff op internet gekeken en het viel me opeens in dat ze in belgie besteld waren en zie hier!

dit is m :D

http://www.babygrafix.be/geboortekaarte ... BX022.html

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Leuk hoor, maar wil je nu zelf dezelfde dan?

ik had zelf bij de eerste een roze shirtje van textiel met 1 en ander erop gedrukt
    en bij de 2e een snoepzakje(geboortezakje)...was ook erg leuk! kreeg veel leuke reacties :)
    waren van www.buskaartje.nl ...

7. missgroovy

ja die van buskaartje had ik al gezien, zijn ook erg leuk.

op die site waar dat theaterkaartje staat staan ook nog andere. zoals wasvoorschriften, bioscoopkaartjes enz. Dus de keuze word nog moeilijk hihi

8. Claudia32

Claudia32 Actief lid

12 nov 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Kennis van ons had het in de vorm van een doosje blauw met witte muisjes. Was ook erg leuk!

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Een vriend van mij als een flyer, was ook erg gaaf! Maar sorry ik weet dus niet hoe wat waar. Kan je er niet bij helpen, maar moet ook zeggen dat het me heel leuk lijkt!
    Als je erachter komt dan graag effe melden he ;)

succes

Deel Deze Pagina