Ik ben zo blij dat het herfst is! De kleuren, de verrassend warme, zonnige dagen, de stormen, de spinnenwebben, de mist... En zelfs midden in de stad is de natuur overweldigend mooi. Heerlijk! Dat wilde ik even kwijt. Belle, herstmens.
Hahaha Belle herfstmens! Hier Mirre zomermens ... Zoals de herfstdag vandaag was en de avonden vind ik het nog lekker, maar geen gure regen en wind please Wandelen in het bos en de vochtigheid ruiken op de bomen is wel heerlijk !
Oke, ik beken.... ik heb gisterenavond voor het eerst weer een kaneelgeurkaarsje gebrand, dat is mijn ultieme herfstgevoel! Groetjes, Anakin (4-seizoenen mens)
Sugar & Spice van Bolsius zijn de beste! En ik kan het weten, want ik ben al jaren op zoektocht naar de ultieme kaneelkaars en deze komt telkens weer bij mij in huis! Groetjes, Anakin (super kaneelverslaafd...echt!)
Ik ben meer een lentemens, maar moet zeggen dat ik het op dit moment wel heerlijk vind ja, en bovenalles, de geur van herfst, die vind ik dus wel echt heerlijk!
Ikke hou op zich wel van de herfst, mits ik dan niet te vaak/verplicht naar buiten hoef En winter vind ik niks aan, veeeeeel te koud en kan me er niet op kleden, want ik houd t koud! Brrrrr... voordeel is wel dat ik bijna weer mn warmtedeken uit de kast kan pakken
Heerlijk he, die herfst. Aankomend weekend gaan we met de kids naar het bos, boswandeling maken en mooie bladeren en kastanjes en denneappels zoeken. En natuurlijk naar de ( zoals mijn zoontje zegt) pannestoelen kijken. Heeerlijk!
daar ben ik ook zoo blij om ! eindelijk herfst, van mij hoeft die hitte niet, zeker niet nu ik zwanger ben en last heb van flauwvallen ! eerlijk gezegt heb ik al helemaal een sinterklaas en kerstgevoel.. erg raar want ik ben nogal vroeg maar dat zal wel door de hormonen komen.. behoefte aan gezelligheid
ik heb nu al een herfstdepressie..... snik.... ik wil de zon terug, warme zwoele zomeravonden in de tuin, bloeiende hortensia's. Vlinders, vogeltjes..... snik.... het is herfst....
@Mo666 Hihi Mo666, wat zijn wij blij dat t evengoed nog zulk mooi weer is he! Hopen dat t nog aanhoudt.
Ik vind het lekker dat het weer lekker vroeg donker word enzo maar het liefst heb ik de winter. ik vind het heerlijk als het steen koud is.
|Ik ben echt een 4 seizoenen mens mag met warm weer graag in de tuin vertoeven en met regen en vroeg donker heerlijk de kaarsjes aan en met sneeuw ben ik ook niet binnen te vinden, en de lente heerlijk al dat jonge leven
Ook ik ben best wel een herfst/winter mens, lekker vroeg donker kaarsjes aan , warme chocomelk met slagroom maar ook lekker lopen in het bos vind het veel gezelliger dan de zomer.
ikke is echt een wintermens! heerlijk een paar graadjes vriezen, lekker zonnetje erbij! kijk er nou al naar uit! maar de herfst is ook goed, alles beter als de zomer
Als het zonnetje maar schijnt dan vind ik het wel lekker...zit nu lekker in de serre met mn computertje lekker trui aan kop in de zon heerlijk genieten....dus lang leve het mooie weer..
Ik ben een echt wintermens. Lekker koud met sneeuw. Zet mij in de sneeuw bij - 23 en ik ben zo blij. Alleen die donkere avonden word ik erg depri van.
Helemaal met je eens! Het is prachtig buiten! We hebben een boom achter in de tuin die zooo moooi verkleurd! Echt top hoor! :-D
Ik heb vandaag ook heerlijk buiten in de zon gezeten. Met een trui aan echt héérlijk. Ook met de honden nog even naar het strand geweest. Dat zonnetje op je gezicht is echt genieten ! Ik hou eigenlijk wel van alle seizoenen ... maar de herfst en de winter vind ik wel het gezelligst ... -X-