arbeids conflict

Discussie in 'De lounge' gestart door Aurin, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Brief van mijn werkgever naar mijn advocaat.

Ze gaan akkoord met het beindigen per 1 juni 2010.
    Ze gaan niet akkoord met mijn eigen werk hervatten, ik moet vervangend werk doen.

Ook wachten ze het oordeel van het UWV af, maar mocht hier uitkomen dat ik niet arbeidsongeschikt was, dan houden ze de dagen dat ik niet gewerkt heb in op mijn nog uit te betalen loon.

Ik heb vrijdag gesprek bij mijn praat meneertje.. deze gaat mij door sturen naar een psychiater. Daarna heb ik nog een gesprek bij de arbo, kijken of hij zijn standpunt aan wil passen.
    zo niet zal ik toch echt aan t werk moeten.

Ook al zegt het UWV over 4/6 weken (zolang gaat hun oordeel duren) dat ik arbeidsongeschikt ben en was, ik kan het risico niet lopen dat het uwv straks zegt mevrouw u had kunnen werken, en dat ik dan van 4/6 weken geen salaris krijg!
    Dus dan maar werken tot ik dood neerval ofzo..

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ach jeetje zeg! wat een ellendige situatie toch! ik wou dat ik wat voor je kon doen behalve je alle sterkte toe te wensen!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

knuf meis!!

xxx

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    shit wat kut... maar aan de andere kant, je hebt zoveel bewijs, het uwv gaat echt niet zeggen dat je gewoon kon werken!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat ik me afvraag, stel dat je niet dat leertraject in had gegaan, dan had je toch ook gewoon kunnen werken tot 1 juni op de groep? Dus wat zeuren ze eigelijk?

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @debby, ja precies.. nou wat ze nu dus zeggen is dat we er al die tijd mee bezig waren een oplossing te vinden voor het missen van een paar certificaten voor het goede papiertje. En nu er dus geen oplossing in zicht is, kunnen ze dat niet meer als excuus verkopen aan de GGD en mag ik niet meer op de groep..

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    *update*

Woensdag nieuw gesprek gehad bij de Arbo, hij is het met mij eens, werkgever gooit olie op het vuur ipv de zaak te verbeteren.
    Ik hoef voorlopig niet aan het werk!

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

goed zo! ;)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ah meid :( ik weet hoe erg het is als het op het werk kut gaat. Gaat het hier ook, collegas die dingen over je zeggen tegen de baas die niet waar zijn, grote smoelen naar mij toe terwijl ik echt niks fout doe, als je het dan uitlegt alleen zeggen: "ok" niet ff excuus dat je zo tekeer gaat tegen je werknemer. Snerpende kutopmerkingen etc.

ben blij dat ik er staks weg ben, ben 3 weken thuisgeweest omdat ik overspannen was van alles, anti depressiva gehad etc. Achterlijk gewoon.

Al helemaal als je bedenkt dat ik hiervoor 70 uur per week bij de politie werkte, stressvol, veel uren etc, en heb ik nooit problemen mee gehad. Je werkt hier 6 maanden en je zit thuis.

Deel Deze Pagina