Beroemd en zanger :)

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Robbie overweegt te stoppen met zingen
    donderdag 31 augustus 2006 17:14

Robbie Williams denkt er serieus over na om te stoppen met zijn muziekcarrière, omdat het teveel zijn leven beheerst.
    Ondanks dat de zanger onlangs een nieuw album heeft uitgebracht, geeft hij toe dat zijn carrière een grote tol op hem heeft geëist. Zo zegt Robbie in de Britse krant The Daily Star: “Ik zal het de komende 18 maanden aankijken of ik nog zin heb om nog onderdeel uit te maken van de machine. Ik zie mezelf niet meer zingen.”
    De zanger zit ook met zichzelf in de knoop over de aandacht die zijn status als zanger meebrengt: "Kan ik leven zonder dat de radio mijn nummer draait. Of is het de roem, waar ik zo verslaafd aan ben?” vraagt Robbie zichzelf af.

Kijk dat zou ik nou jammer vinden :cry:

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach ja de Daily star... hahahahah roddel pers.. die kunnen uitspraken zo mooi maken.. :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ik las ipv zanger "zwanger" ( hoe bedoel je zwangerschapsradar :S) dacht al robbie williams en zwanger dat gaat niet samen haha

xxx

4. Niet meer actief

Ja die titel was een flauwe grap hoor :)

Denk je dat het een roddel is Natas?
    Ik las het op de website van Radio 538.

Zou het jammer vinden als ie stopt, ik vind z'n muziek super ( ja niet alles natuurlijk )

Maar wist niet dat Daily Star zo'n roddelblad was :(

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik ben pas nog naar z'n concert geweest en dat was wel voor herhaling vatbaar. Dus ik hoop maar dat het niet klopt wat ze schrijven.

6. sim

sim Niet meer actief

haha, goeie die titel!! had ook niet goed gelezen, dacht ook robbie zwanger??? haha

7. Niet meer actief

Hahaha, ja beetje zout maar vond 'm ook wel leuk :rolleyes:
    Daphne had 'm al bij elkaar gevoegd met Beroemd en Zwanger, tenslotte hadden we al zo'n Topic...Ze had ook niet gezien dat er zanger stond hahaha.
    Maar ze was wel zo lief alles weer terug te draaien ;)

En neeeeeee, Robbie word geen vader ( voor zover ik weet dan )

Liefs Nies

Deel Deze Pagina