Maan, wat heftig allemaal. Wat ik je mee wil geven, niks is er belangrijker dan je gezondheid. De knop moet om bij je man. Want voor werkgevers ben je vervangbaar. De beste wegen bewandel je al, ziek melden en rechtsbijstand. Rechstbijstand zou spanning weg moeten nemen behalve dat je informatie moet verstrekken. De arbo mag geen medisch inhoudelijke informatie geven is en is een vertrouwenspersoon. De rechtsbijstand praat in jullie belang en neemt alle communicatie over. Beste scenario, gezondheid op 1 en behandeld worden. Geen correspondentie met de werkgever. Zo snel mogelijk, op eigen verzoek een afspraak met de Arbo. Je mag namelijk, ten allertijde, zelf de Arbo benaderen zonder dat je ziek gemeld bent, voor overleg oid. Ik zou denken, na herstel een vaststellingsovereenkomst vrij van gelden en verplichtingen + oprot premie (klinkt heel hard), ziektewet of WW en met of zonder begeleiding met zijn nieuwe papieren een geschiktere baan + werkgever vinden. De voorwaarden die in het CAO staan zijn naar mijn idee enorm gedateerd. Maar zo ver gaat mijn kennis niet. Ik weet dat in de metaal industie de norm is niet klagen en doorgaan, maar een mens heeft maar zoveel rek. Ontzettend veel sterkte ♥
tjonge wat een achterlijke werkgever zeg! Maar volledig eens met de rest; gezondheid staat voorop! Hopelijk helpt de rechtsbijstandverz jullie goed. Is er iemand die jullie tijdelijk financieel wat kan helpen mocht dat nodig zijn?
Vreemde reactie van de assistente..... Heeft hij ook een verwijzing voor de cardioloog? Is wel belangrijk dat er een inspanningstest gedaan wordt of evt een katheterisatie. Fijn dat hij nu iig is ziek gemeld. Beterschap voor je man. En sterkte!
Ja, ik ben zelf heel kwaad geworden. Ik ben net 30 en al 20 jaar hartpatiënt. Dus laat me echt niet zomaar afschepen, toen der tijd was het tegen mijn ouders dat ik te jong was en het niet kon hebben. Uit eindelijk wel zou eind deze week begin volgende week zijn. Kan hij pas 17 april terecht want ze vinden hem geen hoog risico ivm leeftijd. Moet a.s donderdag naar mijn prof en bespreek het dan met hem even kijken wat hij zegt. Goede nieuws is nitrospray werkt maar meteen ook slecht nieuws want dat maakt aannemelijk dat er inderdaad wat met de vaten is.
Jeetje, wat moet dat allemaal lang duren. Hopelijk blijven de klachten onder controle nu hij ziek thuis zit. Bij twijfel 112 bellen.