zelf onregelmatige diensten en mannetje vroeg weg......

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by beverly, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beverly

beverly Actief lid

Jan 28, 2008
    294
    0
    0
    Wie heeft er ervaring mee met bv de opvang die mogelijk is hiervoor.
    Het is bij mij nu nog niet aan de orde maar ik hoop wel dat het gaat komen .
    Vroeg me nu alleen af of er speciale opvang hiervoor is.
    Ik heb erg onregelmatige tijden en vriendlief gaat elke dag om 5 uur al weg.
    En we kunnen niet elke keer van onze ouders verlangen om het kindje naar de opvang te gaan brengen.
    Heeft iemand enige ervaring hiermee?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    er bestaat flexibele opvang. Die uren zijn wel duurder. Je kunt ook op zoek gaan naar een gastouder die zich aan jouw uren wil aanpassen.

3. miekje80

miekje80 Bekend lid

Apr 27, 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wij hebben zelf hele goede ervaring met een gatsouder. Zij is ontzettend flexibel en daarvoor betalen wij niet extra, zoals bij flexibele opvang in een creche.

4. saz

saz Lid

Apr 14, 2008
    20
    0
    0
    Leerling verpleegkundige
    Venlo
    Wij hadden een kinderdagverblijf wat bij het ziekenhuis zou zijn aangesloten, althans dat begreep ik eruit, en zij boden flexiebele opvang van 6.45 tot 18.30 geloof ik.
    Ware het niet dat ze helaas de optie flexiebele opvang eraf hebben gehaald om vast een hele goede reden, maar ik nu dus op zoek ga naar een gastouder gezin omdat ik zelf ook onregelmatig werk.

Flexiebeleopvang in het kdv waar ik had ingeschreven hield in dat je in overleg met de leidsters en je rooster kon kjken of je je kindje of flexiebele dagen kon brengen en eventueel wat vroeger, dus niet vanaf 7.30 pas maar al vanaf 6.45 uur.
    Ik weet niet of er bij jullie in de buurt flexiebel opvang is in dezelfde trand als bij ons, want dat zal wel kinderdagverblijf afhankelijk zijn hoe flexiebel opvang ingevult word. Gastouder gezinnen zijn bijna altijd aangesloten bij een gastouderbureau. Gastoudergezinnen schijnen aan bepaalde voorwaarden te moeten voldoen zoals reanimatiediploma.
    Als ik het goed heb gelezen op internet.

Ik hoop dat je snel opvang vind en wil je vast veel succes wensen.

grtz saz

Share This Page