Ben er bijna

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Loes1980, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik ben er bijna.....
    Ik ben nml aan het solliciteren voor een baan als klantadviseur bij het uwv.
    Gisteren heb ik een test moeten afleggen om te kijken of ik een hoog genoeg denk en werk niveau heb. Ik dacht dat ik het helemaal verknalt had, maar bleek het juist heel erg goed gedaan te hebben:$:D
    Nu mag ik vanmiddag mijn sollicitatiegesprek gaan voeren en dan moet ik nog 1 test doen en krijg ik nog een rondleiding.
    Maar ik ben er bijna:D Het moeilijks was de test van gisteren. Het blijkt dat als die goed gaat, je grote kans hebt om daar te werken (al ben ik er nog niet hoor. Ik juig niet te snel, maar verheug me er wel op)

Aan de ene kant heb ik er zooooo veel zin in en zie ik het helemaal zitten.
    Aan de andere kant vind ik het ook heel erg spannend.
    Hoe ga ik dat combineren met 2 jonge kids. Mijn oudste zit net op school en mijn meisje is nog zooooo klein.
    Nu gaat mijn moeder helpen met de opvang, en ik kan daarnaast nog een gastouder in de arm slaan en mijn zoon naar bso.
    Maar mijn rooster zou wisselend zijn.

Wie heeft dit nog meer? Een wisselend rooster en alles toch goed geregeld.
    Wie wil ook voor me duimen dat ik die baan mag krijgen en dat alles daarna ook goed komt?
    Wie herkent mijn gevoel?
    (erg he, wordt soms moe van mezelf:p)

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Terecht dat je blij bent en trots!!! Super!!
    Hoe dat zit met een wisselende rooster weet ik niet, ik heb geen kids! Ligt er denk ik ook aan hoe ver van te voren je hem krijgt, zodat je kan plannen en afstemmen lijkt mij, betreft opvang!

In ieder geval duim ik voor je! :D Succes bij je sollicitatie vanmiddag! De helft heb je al binnen, nu de andere nog!

3. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik werk ook onregelmatig. Heb een gastouder waar ik me meid naar toe breng. Geef soms pas weer in laaste maand door voor de komende drie maanden. Daarnaast past me moeder zo nu en dan eens en me schoonvader. En als ik in de avond werk of weekenden past me moeder op. De gastouder vind het ook niet erg dat het zo af wisselend is als ze maar een maand van te voren weet wanneer ze komt. En veranderen me dagen en geef dat optijd door vind ze het ook niet erg. Als ik het maar optijd allemaal door.

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ook ik werk op invalbasis.
    Gelukkig een super flexibele gastouder.
    Ben haar soms een paar uur van te voren en dan heeft ze bijna altijd plek.

Je kunt bij een gastouder buro aangeven hoe flexibel je het wenst te hebben.

Succes met je sollicitatie en het krijgen van je baan

5. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb gisteren te horen gekregen dat ik ben aangenomen. Eerst wilde ze dat ik a.s. maandag zou beginnen, maar dat zag ik echt nog niet zitten. Ik moest nog de opvang e.d. regelen, en trouwens, nogmaar sinds vandaag is mijn zw verlof voorbij. Ik heb nog bij mijn oude werkgever gewoon verlof opgenomen dus ben nog niet aan toe om te beginnen.
    Dus, maandag 4 juni ga ik mijn contract tekenen en ma 11 juni ga ik beginnen. Ben zoooooo blij.

Ook de opvang komt goed. Mijn vriendin past ma, di en woe op onze baby en haalt onze zoon op de woensdag uit school.
    Do en vrijdag past mijn moeder op en haalt dan ook vrijdag onze zoon uit school.
    Wat heerlijk dat er zo veel mensen voor een ander klaar willen staan he.
    Ik ben zo dankbaar. Voor mijn vriendin die daar al werkt en mij vele tips heeft gegeven waardoor ik zo goed door de testen kwam.
    Voor mijn moeder en vriendin die voor ons willen oppassen.
    Voor een ander vriendin die als inval klaar wil staan als ik moelijk kom te zitten met de opvang.

Wilde het gewoon even delen. Ik ben zo dankbaar;)
    Ook hoop ik anderen hoop te kunnen geven.
    Het kan dus echt, heel snel aan het werk komen en opvang e.d.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Loes, heb je topics onderwijl een beetje gevolgd. wat fijn dat je een nieuwe baan hebt!!!!! gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina