Tattoo van geliefde

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

Ik ben weleens benieuwd, hoeveel van jullie de naam van je man of vriend of je hebben laten tattoeren. Of als jouw vriend jouw naam op zich heeft laten zetten.

Ik heb de naam van mijn vriend op mijn rug, en mijn vriend heeft mijn naam op zijn onderarm staan.

xx

2. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou ik nooit en te nimmer doen! :)

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Geen namen van vriendjes, we hebben nu we een eenzelfde tattoo op de pols, dat is alleen voor ons en goede vrienden die ons kennen, een buitenstaander ziet het als een gewone tattoo.

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Namen zullen wij niet doen, alleen van onze zoon doen wij wel de naam.
    Maar voor ons samen doen we een keer dezelfde tattoo.

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Mijn vriend wou mijn hele naam zetten heb toen gezegt nee, dus nu heeft hij mij lteer en ik heb zijn letterhelemaal onder aan mn buik (valt onder mn broek) maar das een D net als mn dochter:D:p

6. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik wou het nooit.
    Maar toen heeft mijn a.s man mij een tattoo cadeau gegeven.
    Nu hebben wij allebei onze initialen op onze vinger.
    En nu hoeven we geen trouwringen meer te kopen.
    Hij heeft ze zelf ontworpen en achteraf ben ik er wel heel trots op.
    En mocht het ooit fout gaan dan moet ik maar iemand zoeken met de zelfde letter;)

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om de naam van mijn man op mijn lichaam te zetten. Dit geld ook voor hem. We hebben een tatoeage van ons zoontje en dadelijk van de tweede, maar daar blijft het bij.

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Leuk hoor al die mensen die GEEN tattoo met de naam van hun vriend of man willen maar dat is de vraag niet ;)

Ik zit er wel aan te denken en mijn vriend ook...maar zeker weten doe ik het niet omdat ik teksten meestal niet zo mooi vind. TS: heb jij een foto van jullie tattoos?

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb de naam van mijn man. Mijn man had mijn naam ook maar die is nu verdwenen dankzij een grote draken tattoo die hij later heeft laten zetten:p Best flauw, maarja:)

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn man heeft het er vaak over gehad maar nooit gedaan. Nu heeft hij het erover om de naam en geboortedatum van ons kindje te laten zetten. We zien wel.

Als hij dat echt wil hou ik hem niet tegen maar zelf ben ik niet zo voor namen tattoo's, zelfs niet van de kinderen.

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Mijn vriend heeft een tattoo met mijn naam.
    Ik heb een tribal met zijn eersrte letter in het midden.

Ach stel dat het ooit verkeerd gaat, is hij een heel groot deel van mijn leven geweest. Dat kan ik dan toch niet meer negeren.

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou het wel willen, zeker nu omdat we gaan trowuen en ik veel aan hem te danken heb, maar voorheen durfde ik dat niet stel dat het mis gaat dan zit je met een naam van iemand die je misschien dan haat.

13. WLE

WLE Niet meer actief

Ik heb een M op mijn Pols de eerste letter van zijn naam..
    Toen hij op uitzending was heb ik die laten zetten, toen hij terug kwam wou hij ook mijn letter en nam de W.. Absoluut geen spijt en ben er super trots op!

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou nooit een naam van mijn vriend of man nemen. Alleen namen van je kinderen of stel dat je man/vriend overleden was, als eerbetoon.

15. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik spreek uit ervaring:NIET DOEN!
    Ik had zijn naam op mijn bovenarm,maar in 2000 gingen we scheiden en binnen een jaar heb ik er een mooie Tribal over heen laten zetten.
    Ook hij had mij naam en deed hetzelfde.
    Heb wel de namen van de kinderen er op staan.

16. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    wij hebben geen namen, maar wel een indentieke tatoo

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik weet het niet zo goed eigenlijk,, moet ik even over nadenken maar zou denk ik eerder voor een gezamelijke tattoo gaan..

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nee ik zou het nooit doen.
    Ik hou van mijn vriend en we zijn heel gelukkig samen, maar wat als er een dag komt dat dat misschien niet meer zo is?
    Dan zit ik met een tattoo met zijn naam erin...
    Het is misschien een beetje doemdenken, maar ik zou het risico echt niet nemen.

19. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb de voorletter van de naam van mijn vriend op mijn onderbuik staan, dit is tevens, bleek later ;) de eerste letter van de naam van mijn dochter!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb altijd gezegd dat ik dat nooit zou doen.

Maar het idee van samen dezelfde tattoo vind ik toch wel erg goed! Gaan we het toch eens over hebben haha.

Deel Deze Pagina