probleempje.: ik ben vorige week naar verloskundige geweest. extra controle. ik had als ik veel gedaan had op een dag sávonds last van pijnlijke buiken. de verloskundige is bang voor harde buiken.ik heb mijn urine laten testen en deze was goed. nou moet ik rustig aan doen. ik heb besloten om een weekje thuis te blijven(i.o.m verloskundige) deze week zit er bijna op. ik weet niet wat ik moet doen. moet ik thuis blijven of weer aan het werk gaan. misschien minder werken? maar ik werk maar 18 uur. ik verneem wel dat als ik een drukke dag heb gehad dat ik er savond weer last van krijg. en als ik nou met plezier naar het werk toe ging maar het veroorzaakt ook een stress gevoel. wat moet ik doen?
Je kan het altijd proberen gaat het niet dan gewoon weer ziek melden. Ik zelf heb het een paar keer geprobeerd maar het ging gewoon echt niet meer,op werk zagen ze het al aankomen maar ik zelf wou het gewoon proberen maar nu zit ik al een hele tijd thuis helaas.
na overleg met verloskundige vond zij het verstandiger om thuis te blijven..ikmoest aan mezelf en de kleine denken.