Waar komt dit nou in ene vandaan?!

Discussion in 'De lounge' started by buonanotte, Mar 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik ben al vanaf de middelbare school bevriend met een jongen.
    Gewoon vrienden niet meer niet minder ook nooit geweest.

Ik ben getrouwd en hij heeft al jaren een vriendin en 4 kindjes.
    Hij heeft een motor en rijbewijs ik niet maar het is mijn grootste wens deze ooit nog te gaan halen.

We komen regelmatig bij elkaar over de vloer mijn man kent zijn vrouw en de kindjes spelen samen.
    Zijn vrouw en mijn man snappen niks van motors/het rijden ervan.
    Nu vroeg hij me of ik mee wilde en ik heb het eerst aan mijn man gevraagd en hij zei toen is goed. Waarop ik die vriend een appje stuurde dat het oké was.

Maar nu komt mijn man net onder de douche vandaan en zei dat hij het toch niet oké vond maar dat hij me wel vertrouwde:(
    Ik schrok erg eigenlijk van want op mij komt het wel over alsof hij me niet vertrouwd. En ik heb hem nooit aanleiding gegeven om mij niet te vertrouwen. Dus ik vraag me wel een beetje af waar dit dan in ene vandaan komt bedoel hoe raak je vertrouwen kwijt zonder dat iemand daar aanleiding toe geeft.

Ben ook niet boos ofzo en heb die vriend maar gezegd dat ik niet kan zaterdag.
    Maar het zit me toch niet helemaal lekker:) Ik wil namelijk dat hij me vertrouwd zeker omdat ik écht niks geks doe of gedaan heb...

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Misschien vind je man het gewoon eng dat je op een motor stapt :)

Ik vind motoren ook echt geweldig, maar vriend vindt het doodeng en ziet mij liever ook niet erop rijden.

3. buonanotte

Nee want ik ga wel vaker mee op een motor dus dat is het hem niet.

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Heb je je man al gevraagd waar dit ineens vandaan komt? Is hij bang dat je ontrouw zult zijn, of dat je onnodige risico's zult nemen op de motor?

5. buonanotte

Nee het laatste is het denk ik niet aangezien ik regelmatig achterop een motor stap. ( vriendin van me heeft er ook 1 )

Dus denk het eerste maar ik schrok er eigenlijk een beetje van dat ik er niet op door gevraagd heb:)

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Misschien is hij niet bang dat jij vreemd zal gaan, maar ik denk dat hij die vent niet vertrouwd :)

Het is een mogelijke bedreiging voor hem, en daar houden mannen niet zo van? :p

Ik vertrouw mijn partner volledig, maar ik zou het niet fijn vinden als hij afspreek met een vrouw 1 op 1.

7. buonanotte

Dat snap ik maar ik neem aan dat als je al 4 jaar getrouwd bent en 7 jaar samen bent je dat toch gewoon kunt zeggen?

( en daar had ik ook echt niet boos om geworden haha )

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Al ben je 20 jaar samen, het feit dat er een andere man mogelijke interesse heeft in jouw vrouw. No way! :p

9. buonanotte

Nee ik bedoel meer dat hij dat toch gelijk had kunnen zeggen toen ik het hem vroeg en hij zei is goed veel plezier.
    Toen had hij ook kunnen zeggen nou liever niet.

En geloof me deze man heeft 0.0 interesse in mij en ik ook niet in hem. Ik ken hem inmiddels al bijna 12 jaar..

Nu komt hij er een paar dagen later mee dat het hem toch al die tijd al niet lekker zit.

En nogmaals had hij gezegd ik heb het liever niet had ik er geen nacht van wakker gelegen hoor.

Alleen komt het nu over alsof hij me niet vertrouwd en dat vind ik jammer omdat ik hem nooit enige aanleiding heb gegeven om mij niet te vertrouwen.

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Als ik jou was zou ik je man vragen wáárom het hem niet zint. Wij kunnen wel lekker gaan zitten speculeren, maar waarschijnlijk zitten we toch fout :)

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    maargoed een andere man kan interesse hebben wat ie wil, als je je vrouw vertrouwd is er toch niks aan de hand? zouden jullie op 1 motor gaan? dat vind ik persoonlijk altijd wel ergg knus.. hahah

ik zou het hem gewoon vragen op een normale luchtige manier, niet van "vertrouw je me niet ofzoo" :p

12. buonanotte

Nja mijn man weet hoe ik ben zodra iemand ook maar iets te dicht bij komt ( of voor mijn gevoel te dicht bij komt ) Dan is het hakkie tjakkie weg zakkie ongeacht of ik hem 12 jaar ken of niet.

En ja we zouden op 1 motor gaan dat dan weer wel :p

13. buonanotte

Nou hij zegt nu dit:

Tja ook al zeg jij dat er niks gaat gebeuren er kan aaaaaltijd wat gebeuren ook al ga je er niet vanuit.

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    wat een vage opmerking.. tuurlijk kan er niet altijd wat gebeuren, daar heb je 2 mensen voor nodig hoor ;)

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik denk dat hij bedoelt dat er altijd een ongeluk kan gebeuren, en op de motor ben je wel wat kwetsbaarder dan in de auto.

16. buonanotte

En volgens hem hoef je het niet te willen maar kan zoiets "gebeuren"

17. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    lijkt me niet dat hij het zo bedoeld als ze vaker motor rijdt.. toch?

18. buonanotte

Hahaha nee dat bedoeld hij niet haha..

19. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Misschien is hij heel onzeker geworden vooral omdat je nu zoveel bent afgevallen en je daardoor zelfverzekerder bent geworden en hij nu banger dan ooit is je kwijt te raken doordat je er zo goed uit ziet? Dat zou ik denken..

Mijn man is ook nooit jaloers geweest maar nu ik meer aandacht aan m'n uiterlijk besteed kan hij soms wel eens jaloers zijn en onzeker zijn als ik ergens opgedoft naartoe ga ;) maar wel op een schattige manier :D

20. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    ja als die vent je aanrand ofzo, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk na al die jaren.. maarja, mannenlogica misschien? dus hij zou ook zomaar met een andere vrouw kunnen gaan omdat het nou eenmaal kan gebeuren? vaag hoor!

Share This Page