Ik ben druk bezig met het huis verbouwen en zit nu met mn trouwjurk in mn maag. Hij hing aan een soort paspop, maar daar heb ik geen ruimte meer voor. Wil het eigenlijk ook niet verkopen, dus zoek nu een goede manier om het netjes te kunnen bewaren. Heeft iemand een idee?
Mijn zusje is laatst getrouwd, en heeft aan de winkel zo`n doos gevraagd. Dus die bewaart hem nu in een doos.
In zo'n enorme plastic curver doos met deksel. Netjes erin gedrapeerd ligt ie zo al 3 jaar op zolder.
in de plastic hoes waarin ik hem meekreeg vanuit de winkel. Daar ligt hij ondertussen alweer 7,5 jaar. Tijdje geleden nog eens gepast en was best blij dat de jurk na 2 kindjes nog steeds paste..
In de hoes, op zolder in een kast. Ik pas hem elk jaar op onze trouwdag Dat is nu dus welgeteld één keer want dit jaar pastte ik er echt niet in .
In de 'tas'waarin ik hem kreeg...op dit moment hangt mijn jurk echt heel slecht en daar baal ik van. gelukkig gaan we verhuizen en dan heb ik de ruimte om hem goed op te hangen..
In de kledingzak waarin ik m gekregen heb. Hangt tussen de kast en de muur zodat er ook niets mee kan gebeuren.
Oh das een goeie, die ligt nog achter de knieschotten op zolder..bij m'n exman!! Moet 'm toch maar s terugvragen en beslissen wat ik er mee ga doen
Die van mij zit in de verkleedkist van de kinderen Maar bij blokker kan je goeie kledingzakken kopen, dan kan je hem gewoon in je kast hangen bijv.
In de hoes waarin ik em meekreeg, hangt aan een boekenkast in de studeerkamer (kledingkasten zijn maar 1.70m hoog op onze slaapkamer, veel te laag dus. Stomme inbouwkasten..)
Whahahaha! Da's inderdaad ook een optie! Mijne hangt momenteel nog aan de zijkant van de trap. Zijn 2 mnd geleden verhuist en moet nog een plekkie vinden.