Vrijdag 4 september ben ik bevallen van ons zoontje Arda Cem! De bevalling is zeer voorspoedig gegaan, al had ik er de dag ervoor wel een hard hoofd in; ik was namelijk 2 keer naar het ziekenhuis gegaan omdat ik weeën had, maar alles zat nog potdicht . Uiteindelijk werd ik om 02.30 's nachts wakker met heftigere weeën en ging naar het ziekenhuis. Daar bleek ik al 6 cm ontsluiting te hebben. Om 06.47 is Arda geboren. Zonder complicaties of ingrijpen van de verloskundige (behalve dan dat ze me een wondermiddel hebben gegeven waardoor ik een mega-oerkracht over me heenkreeg, hahahha), en vervolgens gewoon na 2 minuten persen en zonder "kleerscheuren" had ik mijn zoontje op mijn borst . Ik ben alweer lekker op de been en ben aan het genieten van ons complete gezinnetje...
van harte gefeliciteerd meis met je zoontje arda ( staat trouwens ook bij ons op het lijstje) Geniet van je gezinnetje
Van harte gefeliciteerd meid geniet er lekker van en heerlijk dat zonder kleer scheuren is gegaan zou iedereen willen. welk wonder middel als ik vragen mag wil ik ook wel strakjes liefs,
Dank dames! Het gaat gelukkig heel erg goed, ik mag niet klagen! Ik ken de term oxytocine, maar in het ziekenhuis noemden ze het anders, dus ik dacht dat het wat anders was. Ze zeiden dat ik Synto toegediend zou krijgen om mijn weeen sterker te maken. Nou en synto schijnt dus gewoon oxytocine te zijn; oftewel het hormoon dat de bevalling en de moedermelk en de binding met je kindje etc stimuleert.