In september willen wij nog een weekje weg met zijn drietjes. I'v'm een hoop kosten die we in huis hebben gemaakt waren we van plan gewoon voordelig een weekje Center Parcs (met de welbekende kortingsbonnen ) te doen. Lijkt me nog steeds erg leuk hoor, de kleine is dan net een jaar geweest, dus dat is nog steeds een optie. Maar het is al zo lang zulk takkeweer, dat ik toch ook wel stiekem een beetje begin te snakken naar een zonnetje! Heeft er iemand tips voor leuke voordelige accommodaties in bijvoorbeeld Italie, Griekenland, Kroatie, of whatever? Wij houden (om het ingewikkeld te maken) helemaal niet van kamperen, en zijn ook niet zo'n fan van Spanje en Turkije. Mijn enige eisen zijn: schoon, nog een beetje wat te doen in de omgeving en een eigen badkamer met douche en toilet! En met een kleintje is een keukentje misschien ook wel handig. Evt apart een vlucht boeken, of met de auto is geen probleem! Alvas bedankt!
ikzelf vind Kreta érg mooi.. en zou zeker daar eens rondkijken.. Lastminutes en Aanbiedingen - Sunweb Vakanties - Kreta - Laagste prijs Tot 500 euro - Klasse 4 of meer sterren - september 2012
#budget: niet echt een vast bedrag in gedachten, gewoon niet te veel . Voor max een eurootje of 700 wil ik voor verblijf + reis wel klaar zijn, zo ongeveer. @Athina: Kreta vinden wij ook erg leuk, maar al een paar keer geweest, dus qua Griekenland denk ik eerder aan Kos, Corfu, zoiets.