Waar gezellig(en eventueel droog) winkelen regio Hoogvliet/Spijkenisse?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loontje81, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Donderdag gaan wij gezellig shoppen,maar hier in hoogvliet ben ik uitgekeken.Spijkenisse is een optie maar ben toe aan wat nieuws.
    Weten jullie iets leuks in de buurt,zeg binnen 20 min rijden vanaf hoogvliet ivm School oudste.
    Geen centra's zoals centrum rotterdam of Zuid plein.
    Zoeken meer gewoon gezelligheid,aparte winkeltjes maar waar ook bijvoorbeeld de C&A aanwezig is.

Alvast bedankt dames.

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hellevoet misschien? Ben er zelf al in geen tijden geweest! In spijk zijn er trouwens een hoop nieuwe winkels bij omdat ze het verboud hebben. Maar Spijkenisse heeft nooit veel leuke aparte winkeltjes gehad.

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spijkenisse is erg leuk en groot geworden!
    Gedeeltelijk overdekt!
    Veel diverse winkels... En veel schoenen winkels:D
    Ook veel kledingwinkels met goedkopere kleding.

Hellevoet ook gedeeltelijk overdekt, maar vind ik best saai!
    En wat dacht je van Alexandrium?? Primarkt!!

4. Petra87

Petra87 Lid

1 aug 2011
    24
    0
    0
    Spijkenisse en Hellevoet zijn inderdaad goede opties. Het ligt eraan waar je naar op zoek bent naar welke plaats je het beste kan. Hellevoet heeft een V&D, Spijkenisse niet.

Zelf vind ik Brielle altijd heel gezellig. Zitten aparte winkeltjes, maar is niet overdekt...

Het nadeel van de Primark is dat het er altijd mega druk is... Ben er 2x binnen geweest en binnen een kwartier weer weggevlucht vanwege de drukte!

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dan zou ik naar Capelle gaan, of Rotterdam, ja meer is er gewoon niet!
    Oud beijerland anders? Daar heb je 'Voorwinden' en in zuid beijerland zit 'Konijnendijk', dat zijn 2 mega winkels vol met merkkleding!

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Primark gaat hem niet worden hoor...Volgens mij is dat tijdens betaal week van de kinderbijslag net de haagse markt in uitverkoop...Mij te druk.

Heb maar paar uurtjes.Vriendin komt uit rijswijk hier heen en kindlief zit op school dus gaat even voor tussendoor ;)
    Denk dat we toch gaan voor Spijk,mede omdat die deels overdekt is en mochten we in tijdnood komen dan kan manlief de dame uit school halen en terug komen haha.

Brielle eens snel doorheen geweest en sprak me inderdaad aan maar dan moet ik gewoon geen tijddruk hebben zeg maar...Ben iemand die graag aan neuzen doet dus daar tijd voor uittrekt haha.

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Zuidplein?

Spike is wel lekker vernieuwd..en groot. Maar ik vind Zuidplein lekker overdekt & groot. Je kunt er op meerdere plekken eten en drinken.

8. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Daar zijn we vorige keer wezen sjoppen.Voor mij is Spijk niet zo nieuw meer maar voor haar wel dus dat scheelt haha.
    Dank jullie dames...Zal het onthouden om eens gezellig een dagje gewoon te sjoppen ;)

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Kan je beter Swaplein noemen, jeetje wat is dat met de jaren achteruit gegaan, dan zou ik lekker naar Spijkenisse gaan TS.

Brielle is op zich ook wel leuk maar vind ik best klein.

Hellevoetsluis is ook wel te doen maar ook niet groot, zit geen C&A maar wel een redelijk grote V&D

En Alexandrium ?? Dat is echt mega groot, zit zowel buiten als binnen winkels, erg leuk !

10. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hellevoet stelt niet heel veel voor eigenlijk. Kom er wekelijks bijna. Ik zou voor spijk gaan

11. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Oh en brielle... Ik woon er maar ligt eraan wat je nodigt hebt want veel kledingwinkels heb je niet hoor

12. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Alexandrium inderdaad groot en leuk als je de hele dag tijd hebt.Althans ben ik van mening.

Willen echt voor de kleine dametjes op jacht voor kleding dus wel fijn als er ook wel winkels aanwezig zijn haha.

Brielle gaan we zeker een keer doen maar dan zonder kinderdoel ;) en hellevoet staat ook nog op het lijstje.
    Voor nu wordt het Spijk haha.

Deel Deze Pagina