Arganolie, ik ben om!

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helpt het ook tegen extreem pluizig haar?

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    heb ook een keer van mylene iets gebruikt wat goed was voor huis/haar/nagels etc. het hielp echt supergoed, alleen het rook zo mylene-achtig, blehhh!! en ik kwam er achter dat het nertsenolie was, vond he niet zo'n fijn idee als vegetarier om uitgeperste nerts op te smeren ;)..

waar is die marokkamse olie van gemaakt dan?

3. Islah

Islah Niet meer actief

Bij de webshop islamitischekleding.nl verkopen ze het ook dacht ik.

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

In rotterdam op de nieuwe binnenweg zit een marrokaanse zaak die het verkoopt. Zag ik gister toevallig.

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0

Olie uit de pit van de arganvrucht.

6. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik gebruik het ook al een tijdje voor het slapengaan op mijn droge gezicht; heerlijk spul!

7. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Hmm.. misschien dan toch maar eens bestellen. Ik zit er al lang aan te denken maar telkens doe ik het niet. Was bang voor een miskoop. Maar nu ik dit lees word ik wel nieuwschierig.

Ik ga het dan idd bestellen bij de link van Islah, want daar bestel ik wel eens vaker wat.

Is het niet heel vettig spul, aangezien het olie is?

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha ik lees dit topic en toevallig op de tv hier ( vitaya België) hebben ze het tegelijkertijd over Arganolie hihihi.
    Het schijnt ook goed te helpen voor op wondjes enz.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    waar zit die winkel want ik werk er 5 min vanaf. zit ie richting delfs haven of richting de eendrachtsplein????

10. Vraagje.. is het ook fijn voor een extreem gevoelige huid?

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Klinkt goed dit! Die met eeb geurtje van de tuinen, is dat minder? Ik hou juist wel van lekkere geurtjes :$

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helpt het ook voor exceem?:) waar is het te koop in Friesland?:D

13. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Die van de tuinen heeft allebei geen geur. Zowel die van Miaflora als huismerk zijn neutraal.

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Dit vond ik over exceem:

Gebruik Arganolie. Een van de beste vochtinbrengende producten die er bestaan tegen eczeem is Arganolie. 100% pure Arganolie dan wel te verstaan. Omdat het puur natuurlijk is, weet je zeker dat er geen chemicaliën of schadelijke producten aan toegevoegd zijn. Het wordt gewonnen uit pure Argan zaden, en heeft natuurlijke componenten om trots op te zijn. Het is bekend dat Arganolie op een natuurlijke manier de ontstekingen bij eczeem vermindert en verlichting geeft. Bovendien gaat Arganolie nieuwe uitbraken van eczeem tegen. Arganolie is rijk aan vitamine E, essentiële vetzuren en anti-oxidanten. Hierdoor geeft het het de voeding en bescherming die het nodig heeft. Een paar druppels Arganolie per dag vermindert al de jeuk en infecties terwijl het tegelijkertijd de huid hydrateert.

15. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    het werkt in elk geval niet tegen acné... daar gebruikte ik het voor. maar goed, het staat hier nog. Kan het wel eens voor mijn haar gaan gebruiken dan :)

16. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ben nou ook wel heel erg benieuwd. Heb even op de site van de tuinen gekeken maar kom alleen maar Miaflora Argan Olie van 16,99 vinden maar geen eigen merk? En heeft iemand ervaring met het eigen merk?

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik wil het wel proberen wie helpt me aan 100procent pure arganolie? ik ben inmiddels zo wanhopig dat ik alles wel wil proberen;)

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat pure arganolie duur is is eigenlijk logisch:

Pure arganolie hoe en wat:

Pure arganolie: hoe en wat

19. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Sarah,
    1 liter fles voor omgerekend 1 euro dat kan echt geen pure argan olie zijn hoor ! Mijn man heeft ook wel eens zo´n koopje gedaan bleek het sla-olie te zijn met een scheutje argan olie.
    Je kan uit gaan van 25 euro per liter ongeveer.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik moet zeggen dat mijn man in Marokko ook niet heel goedkoop uit was met die argan olie, inderdaad heb je goedkope opties maar zijn vriend gaf aan dat hij die niet moest kopen. Dit wat ik hier heb is zeker nog geen liter en was iets van 15 euro.

Deel Deze Pagina