heb sinterklaas letters gekocht precies de naam van onze kleine meid 5 letters totaal , maar het is een beetje te veel van het goeie kwam ik later achter , Want heb wel zoiets ze moet ook tevreden zijn met 1 chocolade letter , ??? was gewoon een mooi gezicht die letters bij elkaar , maar ja dan zit je ineens met zoveel chocolade heb iemand nog een ideetje hoe ik dat kan oplossen? gr jmm
pindarotsjes chocolademelk pistoletjes met chocoladestukjes maken met bladerdeeg en chocolade: chocolade ontbijtkoeken maken chocoladefondue Je ziet... ik weet er wel raad mee
Of als er visite komt, de letters is stukjes breken! Ik vind het wel goed van je dat je kind met 1 chocoladeletter ook tevreden moet zijn. Zo hoort het! Respect... (veel mensen zullen niet tot dit inzicht komen!)
Leg ze neer en maak er een foto van en eet daarna de 4 letters die je teveel hebt gewoon op. De foto is leuk tussen de andere sint gerelateerde foto's.
oewwww misschien moet ik per ongeluk ook maar alle letters voor mijn dochter kopen:d krijg trek van dit topic
hihi, om die reden deel ik dus mandarijntjes uit vrijdag. Wat er overblijft is dan iig ook nog gezond voor mij
wees dan maar blij dat je kind geen Rozemarijntje heet, dan zat je Sinterklaas 2018 nog steeds met de chocolade.