Ik heb een bijenkorf bon en wil graag nog wat charlotte tilbury make up aanschaffen. Heb de lippenstift pillow talk en wil er nog wat bij. Heb nu in mijn mandje the on the go set pillowtalk. Lip lustre pillowtalk Lippotlood Wil sowieso graag een oogschaduw palet, maar twijfel tussen nude en pillow talk. Iemand tips? Ik houd van een rustige make up, draag ook niet elke dag make up, dus moet wel een beetje subtiel zijn.
Ik lees even mee, wil mezelf graag een oogschaduwpalletje cadeau doen van CT voor kerst. Eventueel met nieuwe kwasten erbij.
Ik zweer bij de contour wand van Charlotte Tilbury, maar kan me voorstellen dat dit geen must is als je niet dagelijks make-up draagt of veel gebruikt
Oeehhhhh liefde! Ikzelf gebruik eigenlijk echt nooit oogschaduw! Maar sowieso is de hele pillow talk lijn prachtig. Sowieso de lipliner en gloss. Gebruik zelf ook vaak de lipliner icm gewoon een lippenbalsem. Verder heel fijn de highlighter en concealer. De poeders zijn ook weergaloos zacht.. tsja, wat is níet fijn. Heb ook een keer een tester gehad van een maskertje. Mijn huid was daarna echt mega zacht!
Oh dat is goed te horen. Heb nu eerst de to go set en dit palet besteld, maar staat nog meer op en ga kijken naar de lightwand en de concealer. Was een beste bon van mijn lieve ouders