Babyangel, jij hebt mooie testen! Wanneer was jouw NOD eigenlijk? Het rare is dat ik begin van de avond een test gedaan van een of ander huismerk van de supermarkt, omowit..... Kan het zijn dat die nog niet zo gevoelig zijn?
Vond echt dat je mooie test had 3 dagen voor nod, het vervelende aan voor nod testen (ben er zelf ook schuldig aan) is dat er nog van alles mis kan gaan. Dus een negatieve test kan dan ook zomaar, maar denk dat andere gevoeligheid is
R85: Ik neem me ook elke maand voor niet voor NOD te testen... Maar ja, doe dat ook maar eens! Wanneer zou ik een cb met weken indicatie kunnen doen? Wachten tot donderdag?
Ik had zondagochtend zo'n test als jij had en diezelfde middag met heldere middag urine een cb met wekenindicator die 1-2 weken aangaf. En omdat jij best duidelijk streepje had, kan het morgenochtend wel hoor. Maar zal eerst kruidvattestje ertegenaan gooien voordat je zo'n dure doet
Ik had zo een streep als die van jou op kv en op de action test een tuur/indroger. Dus kruidvat vind ik wel veel gevoeliger. Ga je morgen weer testen? Ik duim hard voor je meid!!
@babyangel: Ik weet nog niet wat ik morgen doe, probeer in te houden tot donderdag! Heb ook helemaal geen kwaaltjes... Zelfs af en toe gewoon ongikrampen..
Dat had/heb ik ook alleen maar. Alleen mijn borsten beginnen nu nu wat voller te worden maar bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik nooit kwaaltjes gehad. Dus ga je daar niet op vast pinnen! Ik zou terug een kv test doen Ik duim Girl!