Precies twee weken geleden heb ik een positieve ovulatietest gehad,vanavond toch maar een testje van clear blue gedaan maar deze moest echt minuten lang denken voordat ie aangaf niet zwanger.. Is het nou normaal dat het echt zo lang duurt voor dat ie wat aangeeft?
ja duurt wel enkele minuten idd. Maar ik merkte dat het langer duurde als je op een randje zat van meer weken bv.
waarschijnlijk had je net genoeg hcg om zwanger of niet zwanger aan te geven. of om van 1-2 naar 2-3 of 3+ te verspringen. gefeliciteerd!
Oke nou ik ben benieuwd. Mocht ik over paar dagen nog niet ongesteld worden dan gooi ik er nog een testje tegeaan,maar doe dan denk ik eerst een goedkopere.
Hoi Sanne, bij mij moet ie ook steeds lang nadenken... Ik zou idd ook met goedkope testen beginnen kruidvat 2 voor 5 bevalt mij nog steeds goed.
sorry. mijn fout ik las het verkeerd. als hij er heel lang over deed zou het kunnen dat je op het randje zit van de aanmaak van hcg. ik zou even doortesten met kruidvat testen en als die oplopen nog een cb digital doen
Bij mij duurde het ook heel lang. Dat zandlopertje bleef maar lopen. En toen: zwanger en weer wat later 3+ (Ik had er 1 verprutst de eerste keer, en kreeg toen een nieuwe opgestuurd, wilde er 1 doen puur voor de foto, hahaha, had eerder al met kV getest)
Ik had al 3 Kv testen gedaan, 3 dagen achter elkaar met een mooi oplopend streepje. Op mijn NOD toch nog een digitale cb gedaan ter bevesting. Duurde wel lang, eerst verscheen 'zwanger' daarna pas '2-3 weken'. Jammer dat je ongesteld bent geworden!