Ja dit dacht ik dus ook.. dat ze het vies vind zo'n plakkaat in de luier.. dus een potje gefixt via MP.. Die gebruikt ze dus als hoed lijkt heel comisch maar toch niet echt de bedoeling.. ze weet ook niet best wat ze er mee moet.. ook al ik het haar voordoe.. Ook hoor ik haar plasje dus niet.. ze heeft 1 keer erop geplast.. alleen te laat met het aanmoedigen ervoor.. Echt werkelijk.. zoals mijn man wel eens zegt voor de grap tijdelijke amputatie van de armen mag wel.. ze krijgt alles los..
Nou serieus.. this dat ik een riem draag, anders was mijn broek afgezakt... Ik heb van het weekend even luiertjes gekregen van een vriendin van ons omdat domi veel had geplast en deze bleken iets te klein te zijn.. dus ons verrekend en geen nieuwe gekocht.. NUUUUUUUU achteraf gods gelukkig.. wij hebben het antwoord op het luier slopen en poep kleien.. Andere luiers.. Wij hebben altijd huggies, en onze vriendin heeft altijd pampers, dus heb der 8 van haar gekregen.. en deze hebben we haar omgeknoopt.. Geen blote borsjes parade meer s'ochtends.. poep geklei en gesloopte luiers.. zowaar is het klaar.. Kinderen.. je blijft ermee in een grote avontuur