autostoel kiddy/mc axiss/kids river

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door vlindermoeder, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.054
    113
    Hier
    hallo,

ik ben eens aan het rond kijken voor als onze kleine meid een nieuwe autostoel nodig heeft.
    nu kom ik vaak de autostoel van kids river tegen maar nooit eigenlijk een beoordeling. is er iemand die een stoel van het merk heeft??

ik heb nu 3 stoelen in overweging

Autostoel Kiddy Infinity Pro Red met zo'n beugel ervoor maar vraag me af of mijn meissie dat wel prettig vind

Maxi-Cosi Axiss Marble Pink die kun je draaien. dat lijkt mij wel heel handig als je haar in haar stoeltje wilt zetten.

<H2 class=product-name>Autostoel Kids River Luxe Florida Red goedkoop, maar ja is die wel goed genoeg voor mijn dochter. hij moet wel veilig zijn natuurlijk.

ik hoop dat iemand wijze raad voor mij heeft
    </H2>

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hierbevalt de Axiss super goed. De draaifunctie is ideaal en verder is het prettige veilige stoel

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben ook een axiss en zijn ook zeer tevreden, het draaien van de stoel is echt erg makkelijk.

4. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.601
    1.054
    113
    Hier
    hhhmm nog meer mensen met ervaringen

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben de kiddy en ons bevalt die heel goed. Ideaal met overzetten in een andere auto. En dochter zit er heerlijk in. We wilden eerst de romer, maar daar zat ze niet lekker in en in de kiddy wel. Is de River goed getest/ daar zou ik ook even naar kijken, de kiddy kwam als goed uit de test.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Ik vind onze axiss ook ideaal, mijn kindjes zaten/zitten er goed in en het draaien vind ik echt een pluspunt.

7. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.601
    1.054
    113
    Hier
    mijn vriend vraagt zich af of je bekleding van de auto niet beschadigd door het draaien

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook de Axiss. Ideaal.
    Nee, de bekleding beschadigt niet. Je hebt een 'basis'gedeelte, dat staat gewoon vast, zoals bij alle stoeltjes. Alleen het stoeltje zelf draait.

9. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.601
    1.054
    113
    Hier
    Maxi-Cosi Axiss Fast Forward nu kwam ik deze tegen en die draaid ook alleen is 60 euro goedkoper dan de andere axiss weet iemand het verschil??????? wat een vragen

10. XoXo

XoXo Niet meer actief

Wij hebben de kiddy en mijn zoontje heeft helemaal geen last van de beugel (hij weet niet beter) Heerlijk stoeltje, makkelijk over te zetten en je kind vast te maken. Ook ideaal voor kleine houdini's, ze kunnen zich niet uit de gordeltjes wurmen. Maar het grootste pluspunt is de veiligheid van het stoeltje.
    Oha wat ik ook fijn vind, het stoeltje staat niet op een basis maar gelijk op de bank. Waardoor de beentjes niet zo in de lucht hangen (zoals bij de maxi cosi axis) en daardoor trappen ze minder makkelijk tegen de voorstoel.

Ps, mijn zoontje is een beetje uit zijn stoeltje gegroeid en staat te koop, mocht je intresse hebben stuur maar een pb

Deel Deze Pagina