Hello... Aangezien ik mijn nod niet precies weet! En ik wel symptomen ervaar, test gedaan... Zien jullie het ook, of ben ik nu gek? Liefs
Heel eerlijk, ga niet uit van een positieve test bij deze dingen. Cb én kruidvat plus testen geven vaak een dun licht test streepje. En dat kan ook vals positief zijn. Ik zou een k2v5 of action test doen.
Daarom snap ik het niet! Lijkt me deze ook gewoon positief .. en in het echt is ie veel duidelijker.. krijg het moeilijk op de foto ..
Hey.. nee ik heb geen. PCOS.. ik ben er ook totaal niet mee bezig om zwanger te worden... En heb een cyclus van 28/35 dagen! Maar juist omdat ik gewoon symptomen merk, al 6 kids.. ben ik gaan testen... En zowel kv geeft heel licht positief, die van de Etos eveneens, en nu deze ook eveneens... Kan niet geloven dat drie x vals positief test... Overigens ben ik net 42...
In het topic wat je gister hebt aangemaakt zie je dat je een positieve ovulatietest had, daarna afliep en gister weer positief was, ik denk dat je gewoon een eisprong hebt om eerlijk te zijn! Waarom doe je eigenlijk ovulatietesten als je niet bezig bent om zanger te worden?
Je kan het beter bij 1 topic houden. Nu wordt het allemaal wat onoverzichtelijk. Ohja deze kv test is helaas negatief.
Hier gebruik ik ook ovulatietesten en zijn niet bezig met zwanger worden. Gebruik ze om mijn cyclus in de gaten te houden.