Hoi dames, Afgelopen weekend gezellig een weekendje weggeweest met een vriendin. Mijn vriend ging namelijk met vrienden een weekendje naar het buitenland. Weekend was erg leuk alleen bij thuiskomst veranderde dit plotseling.. Vriendin belde in paniek dat haar man de vorige nacht bij een andere vrouw had geslapen.. een collega van hun beide notabene. Dit is al de 2e keer dat hij dit flikt, jaar geleden ook al maar was in een zatte bui, deze keer was het bewuster. Vind het allebei niet oke maar ze had het hem de 1e keer vergeven.. oke haar goed recht ze is getrouwd en heeft een kleine. Nu is ze radeloos.. en logisch.. Nu is mijn vriend weer thuis na zijn weekend en die vertelt doodleuk dat zijn vriend dat weekend ook 2 nachten bij een andere vrouw heeft geslapen.. vriendin en 2 kids. Hij gaat haar waarschijnlijk niks vertellen. Ik vind dit zo naar en ben er gewoon een beetje ziek van.. Het is echt zo makkelijk he tegenwoordig, vind dit eng! Is het dan niet normaal om met elkaar te praten als dingen niet gaan zoals je het graag zou zien?? Respect en fatsoen toch? Dit is zo kwetsend en naar dat gun je niemand.. Nou ja moest het even kwijt! Bah
Dat jouw vriend de vrouw van zijn vriend niets gaat vertellen dat begrijp ik, dat is niet aan hem. Dat is aan die vriend (haar man). Daarbij bij ik het volledig met je eens dat het niet normaal is en respectloos. Hebben ze alleen geslapen of is er meer gebeurd? Weet niet wat jij nu onder 'slapen' verstaat
Nouja zeg jeetje wat een raar gedoe! Vind t ook maar gek dat die mannen dat schijnbaar zo makkelijk doen.. Dan zit er toch iets niet goed in je relatie, lijkt me duidelijk... Raar dat ze er niet gewoon over praten met hun vrouw, lijkt me wel zo eerlijk en fatsoenlijk. Bah bah
Nee bedoelde ook dat haar vriend het haar niet zal vertellen Het is idd niet aan ons maar aan hem om eerlijk te zijn. Met slapen bedoel ik alles ja Ja het is gewoon verschrikkelijk.. Hoor het sowieso heel vaak maar dit sloeg even alles!
Ik hoor het ook vaak, en merk ook vaak dat mannen het niet zoveel uitmaakt dat ze een relatie hebben. Ik heb zelf ook al meerdere malen meegemaakt dat een bezette man interesse in me toonde (ik ben zelf wel vrijgezel) Ook op Tinder ben ik al meer dan eens iemand voorbij 'geswiped' die ik kende en dus gewoon wist dat die persoon getrouwd was. Ik vind het ook belachelijk maar het lijkt wel aan de orde van de dag. Erg lullig voor je vriendin, het zal niet meevallen haar man ooit nog weer te vertrouwen.
vreselijk! Ik weet niet of je zelf bevriend bent met de vriendin van de vriend van je vriend. Zoja dan zou ik el een balletje opgooien. Meer ook omdat ik toch graag van mijn vriendinnen zou willen horen als zij zoiets wisten over mijn vriend. Anders zou ik helemaal het gevoel hebben dat ik niet alleen 'genaaid' bent door mijn eigen vent maar ook nog eens door mijn eigen vrienden. Iedereen blijkt het waarschijnlijk te weten behalve zij. Vind dat zielig...
Hier ben ik het mee eens maar je ziet vaak dat er ruzie ontstaat tussen vrienden zodra zij dit vertellen i.p.v de partner. Heb dit zelf ook meegemaakt, en aan het eind van het verhaal was ik de kwaaie peer. Uiteindelijk is het aan de man in kwestie om eerlijk te zijn, lijkt mij dat als je vreemdgaat het niet goed zit in je relatie. Ik zou me er ook heel naar over voelen, zeker aangezien het niet de eerste keer is en ze de eerste keer vergeven heeft. Dan zou je toch denken dat een man zich wel een tweede keer bedenkt voor hij het opnieuw doet. Je hoort het helaas veel te vaak, en zeker niet alleen mannen hoor! Onder vrouwen gebeurt dit net zo goed. Mannen doen het misschien alleen niet zo goed in het geniep Ik vraag me altijd af waarom het zo makkelijk is voor mensen om vreemd te gaan maar wel weer heel moeilijk (zo niet onmogelijk) om eerlijk te zijn tegen hun partner.
Helaas is dit volgens mij inderdaad tegenwoordig de normale gang van zaken. Het lijkt tegenwoordig bijzonderder te zijn als iemand gewoon trouw is aan zijn vriendin dan dat ze er een ander op na houden.
En zo worden vrouwen dan "jaloers" en laten ze hun man niet meer alleen weg gaan. En dan schrikken mannen ervan :x ... Ik hoop voor jou / jullie dat jouw vent zich wel een beetje gedragen heeft. Zeker bij vent 1 (die van de vriendin waar jij bent mee weg geweest) is het echt te belachelijk voor woorden. De tweede keer dus al dat ie dit flikt ! Die lag nu toch echt wel per direct buiten wat mij betreft. Die vertrouwde ik van zijn leven niet meer qua trouw zijn.
Je hoort het idd steeds vaker... Iedereen weet het! Behalve diegene die begrogen is en het hoort te weten... En daardoor ga ik ook wel eens twijfelen aan mn relatie. Zal die van mij het ook doen?? Gelukkig kan ik er wel met hem over praten en dat geeft mij weer vertrouwen
Pffff vreselijk. Je hoort het inderdaad te vaak. Hoorde ook van mijn vriend dat toen hij nog op zijn sport zat en weekend weg gingen echt wel 75% van zijn team vreemd ging 😨 Gelukkig weet ik dat ik hem 100% kan vertrouwen en hoef ik mij dus niet zorgen te maken. Maar heb het dan zo te doen met al die andere vrouwen die dood leuk thuis zitten met de Kids.. Wat ik mij dan af vraag.. Dan hou je toch ook niet voor de volle 100% van je partner?? Ik zou iemand zo veel pijn niet eens aan kunnen doen! En levenslang met een schuld gevoel rond lopen..
Ja ik zou dit dus ook nooit kunnen doen. Iemand zo kwetsen en pijn doen, nee dan liever de relatie verbreken! Ik ken de vriendin van zijn vriend niet goed genoeg om dit aan haar te vertellen maar voel me wel heel schuldig dat ik en inmiddels volgens mij meer mensen dit weten en zij niet... tja het is dus echt aan hem om open kaart te gaan spelen want dit gaat uitkomen ooit! Eerlijk gezegd hoop ik voor mijn vriendin dat ze hem nu buiten zet.. 1x kan niet en 2x kan echt niet, wat de reden ook is! Maar goed ze heeft tijd nodig. En ja over of mijn vriend zich gedragen heeft.. dat hoop ik natuurlijk wel! Ik vertrouw hem maar moet wel eerlijk zeggen dat ik hier bang van ben geworden en ga twijfelen wat voor weekend dat is geweest.. Maar goed kan niet meer doen dan het eerlijk vragen en hij zegt dat er niks is gebeurd en dat geloof ik dan ook weer wel. Maar toch blijft het lastig.. Je hoort het te vaak dus ga je idd denken zou die van mij het dan ook doen...
Heeft je vriend dan niet tegen zijn vriend gezegd: "waar ben jij mee bezig?" Het lijkt wel of je vriend het de normaalste zaak van de wereld vindt? Of misschien lees ik het wel verkeerd Ik zou het zelf namelijk echt niet normaal vinden als ik een weekendje met een vriendin of vriendinnen weg zou gaan en er duikt er één met iemand de koffer in terwijl er thuis een partner op haar zit te wachten. Daar zou ik denk ik wel wat van zeggen!!
Ze waren met een groepje, dus mijn vriend is met de rest opgetrokken. Die vriend was ook eerder naar huis gegaan en heeft deze vrouw onderweg opgedaan dus niemand wist dit in eerste instantie totdat ze thuiskwamen en hem niet zagen. Mijn vriend heeft hier zeker iets van gezegd maar hij heeft zich hier niks van aangetrokken,.. Mijn vriend wil hem nu ook even niet zien.. want dit was niet de bedoeling van het weekendje
Niet echt een leuk einde van een gezellig weekendje mannen onder elkaar zo Is z'n vriendin er inmiddels al achter?