Argh! Ik maak mezelf helemaal gek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaSamm, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Echt? Nou ben heel benieuwd!!

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Ja echt vreselijk! Jij kan nog net wat eerder dan mij testen? Wanneer denk je gaat testen? Op de dag?

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja denk het wel. Heb een korte lf dus veel eerder kan niet!

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Nou ik ben heel benieuwd, gelukkig zitten de feestdagen er tussen!
    Al moet ik zeggen dat ik nog niet met testen bezig ben.. Duurt dan ook nog en week, maar heb nog niet de drang om te willen testen.heb het ook wel druk nu.. Fiatteert verjaardag van ons zoontje, en dan morgen klaar maken voor kerst..

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Gistermiddag kon ik mij niet inhouden. Moest en zou een test doen. Maar negatief natuurlijk. Was met middagurine en had regelijk veel water gedronken. Stom natuurlijk.
    Maar ja, loop nu sinds een paar dagen met buikpijn alsof de menstruatie elk moment kan doorbreken maar tot op heden nog niets. Gelukkig zitten de kerstdagen er nu tussen en kan ik geen nieuwe test halen dus donderdag op NOD weer (als de rode duivels ondertussen niet zijn langsgekomen)

Fijne Kerstdagen!

6. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Vreselijk die vroege tests.. Je weet eigenlijk dat het negatief is en toch is het weer een teleurstelling. Ik hoop dat je rode vloed uit blijft, en dat je na de feestdagen weer kunt testen!

Fijne kerstdagen! :D

7. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Oké, daar was ik weer. Ik had vandaag eens geen kramp bij het opstaan, maar ik heb wel een enorm opgeblazen buik! (zie foto links) die foto heb ik tegen 12 uur genomen. Ik heb wel vaker een opgezette buik, maar dan in de avond, en dan moet ik wel veel hebben gegeten mag hij zo bol worden. Magoed, vanavond heerlijk ovenschotel gegeten, heb ik twee borden van weggewerkt, en daarna was het resultaat foto rechts! Dit is toch niet normaal? Of zou ik wel zwanger zijn en dat dit mn darmen buikje is? Please jullie mening..

*foto staat in mn album op mn profiel*

8. Konijntje87

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lotsoflove Wauw wat een heerlijk motiverend verhaal!!! Gefeliciteerd!! Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje; hoeveel dagen was jij nu precies over tijd toen je positief testte?

9. Konijntje87

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en heb jij kwaaltjes @lotsoflove?

10. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Nou vandaag is m'n NOD, en tot nu toe nog niets geen vloei.
    Maar Pff, ik dacht dat ik mezelf had overtuigd over de testdrang af te zijn, en dat ik toch niet zwanger zou zijn maar nu heb ik al vanaf vanochtend het idee dat ik vloei.. Gewoon vochtig daar beneden, maar ik wordt er gek van! Ga om het uur naar de wc om het even te controleren. Heb ook al de hele dag lichte kramp daar beneden, en af en toe wat steken.. Morgen als de kust nog veilig is toch maar weer testen?

11. Elpida

Elpida Lid

14 aug 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Griekenland
    @ lotsoflove: Gefeliciteerd met je zwangerschap!:)

Ik zit ook met hetzelfde probleem dat ik niet meer weet wat ik moet denken!:(
    Ik ben altijd zeer onregelmatig geweest dus het is moeilijk om te weten wanneer ik m'n eisprong heb en waar ik ergens zit in m'n cyclus.
    Laatste keer werd ik 7 december ongesteld de keer ervoor was pas 2 weken daarvoor... dus altijd onregelmatig.

Nu eergisteren had ik enkele druppeltjes roze bloed en dan gisteren en vandaag een heel klein beetje bruin verlies (niet genoeg om tampon of maandverband te gebruiken)

Heb steken in m'n onderbuik, rugpijn, al enkele dagen hoofdpijn, verschrikkelijk moe en steken aan de zijkant van m'n borsten. Soms voel ik me ook misselijk maar wil er niet te veel aan denken omdat ik dan later toch weer zal teleurgesteld zijn als ik ongesteld wordt...
    Herkent iemand dit?

12. Elpida

Elpida Lid

14 aug 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Griekenland
    Het is echt om gek van te worden, voel hetzelfde als jou en wordt er ook gek van! Wat vrouwen niet allemaal moeten doorstaan... :)
    Ik duim alvast voor jullie!

13. Wallflower

22 dec 2012
    49
    0
    0
    n.v.t.
    Misschien bloed laten prikken bij de ha?

14. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Vervelend elpida! Helemaal als je cyclus ook nog zo onregelmatig is.
    Hier vanochtend weer negatief getest.. Dus we wachten nog braaf verder

15. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    gefeliciteerd zeg! ik heb inmiddels ook al 3 testen gedaan, allemaal negatief! zit nu op dag 66, wel altijd onregelmatig (mei gestopt met de pil)..langste cyclus was tot nu toe 54 dagen.
    heb al 1,5 week een zeurend gevoel onderin mn buik, een soort van strak trekkerig gevoel. vanmorgen voor de 'gein' nog maar eens een ovutest gedaan, 2e streep was erg donker, net niet zo donder als 1e streepje. verwarrend allemaal zeg!!
    hoeveel weken overtijd was jij nu dat je positief teste??
    fijne zwangerschap gewenst.

16. Elpida

Elpida Lid

14 aug 2012
    33
    0
    0
    NULL
    Griekenland
    Denk dat ik ondertss ongesteld ben geworden :(
    Volgende keer meet succes...

17. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Jammer:(

18. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Helaas, ben vanmorgen ongesteld geworden.. Op maar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina