en dit herken ik dus!!! Ook wel dat alles in 1 keer op moet zijn. Vriendlief koopt bij de aldi wel eens van die kleine cervelaatworstjes. De eerste avond laat hij er een paar inzitten voor mij, maar soms heb ik er dan geen zin in. Ik laat ze dan staan en de volgende avond zijn ze weg. Dan zegt hij: ja, je had er toch geen zin in???? Nee gister niet, maar vandaag wel.:x
Hier ook eentje :x De laatste tijd verstop ik de lekkere hapjes, want als ik 's avonds in bed lig, gaat meneer op snaai jacht. Echt alles moet in 1 keer op en kan niet over meerdere dagen gespreid worden. En het mooie is dat als ik iets opeet wat hij wil hebben dat hij dan gepikeerd is dat hij er niks van heeft gehad.
ja zo gaat dat hier ook altijd! ook met bolletjes, meestal zijn ze al op voor dat ik wat heb kunnen pakken of ik heb me zoontje een beloofd en ja hoor het is alweer op!
hihihihih sorry maar je verhaaltje is zo grappig leuk collum voor in een blad kon er niks aan doen maar moest er echt om lachen!! maar wel balen dat je nu niet genoeg appeltaart meer hebt!!!
blij te horen dat ik niet de enige ben met zon man, als ik snoep koop en hij ziet het, moet ik het elke keer verstoppen, want hij gaat gewoon op jacht , nu ben ik al 2 week aan het genieten van dropjes, hij wist het niet dus hij zoekt ook niet hahaha. zo lekker om afentoe een dropje te nemen. maar meestal als ik iets koop dan laat hij er 1 over (of niets) meestal kocht ik maar niets, met paaseitjes heb ik altij dgeluk hij lust geen wit, tenzij er niks anders is dan eet hij het wel
Ja, dat heb ik dus ook drastisch teruggedraaid. Ik kan een pak roze koeken kopen (6 in een pak) ... binnen 24 uur op!!! ... Een zak chocolate chip cookies ... binnen 24 uur op!!! ... Alles met chocola is binnen 24 uur overigens ... Een taart/cake binnen 24 uur weg .... En dan met dikke pruillip naar beneden komen en klagen dat zijn spijkerbroek (alweer!!!) te heet gewassen is ... natuuuurlijkkkk ... en op dinsdag klagen dat er niets te snoepen is ... jah, als je niet alles voor zondagavond 8 uur opvrat, had je idd nu nog iets gehad ... Ik koop niets meer. 1 pak koekjes en als het op is, jammerdebammer ....
wij hebben hier hetzelfde probleem. vooral met bepaalde dingen als chocola bijv. daar zie je meestal niks meer van terug als je de volgende dag in de kast kijkt. inmiddels zijn we een paar jaar verder en mijn dochter en ik een paar jaar slimmer. we maken handig gebruik van het feit dat een man met kokervisus kijkt en niet kan zoeken. we kopen dus een pak voor hem en 1 voor ons die achterin gemoffeld wordt of ergens achter gelegd wordt. werkt als een trein, iedereen blij.
Hier ben ik het die alles pakt.. tot groot ongenoegen van meneer! Komt er iets lekkers in huis..? Dan kan je er U op zeggen dat het diezelfde dag nog op gaat! Tja, wie het eerst komt wie het maalt... Kan mij echt niet interesseren dat hij zich opwind over iets dat toch al op is! Niet sociaal.... ? Then so be it!
Ik vind het zo irritant! Hier ook altijd met de pijnboompitjes voor door de salade, dan let ik dus even niet op (jaja, het is net een klein kind) en dan pakt ie een handje uit het bakje pijnboompitjes. Dan legt ik hem heel geduldig uit: Die waren voor mijn salade.... Dan zegt ie standaard sorry (alsof dat nog indruk maakt). Dan let ik weer even niet op... Dan pakt ie weer een hele hand. Dan zijn ze dus bijna op. Dan wordt ik boos en moet hij LACHEN om zijn eigen domme actie. Ik wordt nog steeds boos als ik aan deze acties denk
jeetje ik ben denk ik de enigste wie het niet met je eens is.. wat er hier in de kast ligt mag iedereen pakken. mijn man zou mij heel raar aan kijken als ik zou zeggen dat hij maar 2 bolletjes ofzo mag pakken,dan moet ik maar meer in huis halen. als je de taart daarvoor had gehaald had je dat even moeten zeggen tegen je man.. ( hij kan het toch niet ruiken neem ik aan)
Hier in huis is het andersom... Mijn man moet hier altijd snel zijn anders eet ik het op. En boos dat hij dan is hahaha!
Hier is dat dus echt NOT DONE Zeker als hij weet dat het voor visite is heeft hij er met zn tengels af te blijven! Ook als je bijv iets speciaals voor je zelf hebt (gekregen) zoals een doosje bonbons of wat dan ook heeft hij daar niet aan te komen! Je mag toch ook nog wel iets voor jezelf hebben??? en tuurlijk ik ben ook van het delen! Maar nee ik kan er heel slecht tegen als het er altijd 1 is die alles op vreet!
Hier hetzelfde hoor, alles wat in huis komt is toch om op te eten. Als ik bijvoorbeeld met de weekboodschappen broodjes meeneem om later in de week hamburgers in een broodje te doen dan moet ik ze echt gaan verstoppen anders kan het zijn dat ik er maar 2 of helemaal geen vind. Alles is er ter beschikking volgens mijn man en dan later in de week klagen dat er niets is om te eten. Jah,had hij niet gelijk alles moeten opmaken. Eigen schuld dikke bult. Dan vraagt hij later in de week om een broodje hamburger en dan is hij boos als ik zeg dat het niet meer gaat omdat hij de broodjes al heeft opgegeten :s Volgens hem moet ik dan maar 2 pakken kopen maar ja dan eet ie 2 pakken in plaats van 1 pak... Sommige dingen kan ik dan nog wegstoppen in niet voor de handliggende kasten maar diepvriesproducten kan ik echt nergens anders kwijt dan in de vriezer. Daar is hij dus ook goed in. Nog even in de vriezer gaan kijken en dan als ik al slaap en hij heeft nog honger gauw een pizza ofzo de magnetron in.