Argh, man at 2/3 appeltaart op!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Oh herkenbaar! Het ergste vind ik altijd dat mijn vent ineens dingen moet opeten die hij NOOIT eet, maar als ik eens iets in huis haal wel. Grrrrrrrrr

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wat heb ik dan een brave man..... die pakt echt niet zomaar iets waarvan hij niet zeker is dat het voor 'normaal' gebruik is.
    een zak bolletjes is voor de helft van mij. Dingen die ik lekker vind laat hij voor mij over. Eet het oudere brood op zodat ik lekker vers kan pakken...

Vroeger thuis was het ook zo dat mijn moeder op zaterdag boodschappen deed en dan was het s's avonds zoveel mogelijk naar binnen stouwen, want anders was het op en mam deed geen boodschappen weer (alleen voor brood en warm eten wel natuurlijk). Als ik iets kreeg moest ik het ook altijd verstoppen, want er was altijd wel een vader of broer met lekkere trek en dan wass het op....

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    die taartjes zijn ook gewoon TE lekker!!
    ik haal ze niet meer, want ik zou dat dus ook doen (bijna opeten)...
    Maar wist hij dat je mensen zou uitnodigen voor de koffie met taart?? Als hij het wist vind ik het wel aso, anders tja... taartje moet toch op...

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Taartje moet toch op? Als ik er zelf nog geen enkele hap van heb gehad? Feh...

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Zooooow, wat ben ik blij dat mijn man & ik lekker sociaal zijn allebei, en altijd alles eerlijk delen! Ik zou me super-rot voelen als ik in m'n eentje iets zou opsnaaien waarvan ik weet dat m'n man het ook lekker vindt, en andersom precies hetzelfde. Als ik dat hier zo eens lees, zijn we nogal een uitzondering, maar ik zou gek worden als het bij mij thuis was zoals bij sommigen hier...

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik haal ze niet voor niets niet meer in huis!!! (mijn man die heeft vaak pech met dit soort dingen... maar ben nu al bijna 1,5 jaar aan het lijnen, dus ik doe wat "zuiniger" wat ook wel wil zeggen dat dingen vaak weggegooid moeten worden omdat mijn man niet heeft gezien dat we het hebben)

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

had ik maar zo'n man die alles opat :D die van mij eet haast niks dat is ook niet leuk ik zou juist blij zijn als ik jou was :D

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hebbenw ij hier met cola, chocolade en koekjes

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hier hetzelfde verhaal.. Vraag ik of hij ook snoep wil?? En welke dan? Nee hij hoeft niks.. Haal ik voor mezelf zo'n zakje mix snoep..
    Zitten we 's avonds voor de tv, pakt ie ook een snoepje, kijk ik de volgende reclame om zitten er alleen nog maar dropjes in:(:x Echt irri!

Met vlees doet ie het ook, ik koop altijd voor 2 dagen. Eerst kijkt ie het vlees van mijn bord en 's avond rond een uur of 8 bakt ie zo het vlees voor morgen ook nog even, want hij had weer honger:( Neem dan een broodje ofzo..

Wc papier ook idd.. Ik zou niet weten wat ik met dat ene velletje moet hoor.. ;)

En zo zijn er vast nog wel meer dingen..

Gr.
    Carlien

10. mroos

mroos Niet meer actief

Tsjaa..
    Het is ook zijn geld denk ik dan altijd maar.
    Ik vreet ook weleens een reep chocola oid op als ik daar zin in heb, en dan laat ik echt geen stukje uit beleefdheid voor hem over, dan kopen we wel weer nieuwe in het weekend..

Ik vind eerlijk gezegd dat je lekker moet kunnen eten wat je wilt als je er trek in hebt.
    Als ik iets koop waar hij vanaf moet blijven omdat het voor een bepaald doeleind is, dan zeg ik dat(en andersom) maar verder gewoon eten wat je wilt hoor.

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Grappig topic dit:D

Hier wel een man die met gemak een hele of halve cake naar binnen werkt nét voor of na het eten. Of 2 repen chocolade en NIEMAND snapt waarom hij nog steeds dat gespierde bodybuilding-lichaam heeft haha. :D

Maar hij houdt wel rekening met mij en ik met hem.
    Maar af en toe wil ik m wel achter t behang plakken hoor. De laatste tijd heeft hij andere diensten op t werk en is vroeg thuis. Als tie thuiskomt pakt hij vaak wat lekkers dus van de week stelde ik voor: zal ik eten maken, eten we lekker vroeg. Nou toen ging ie klagen: Ja maar ik wou net koekjes pakken..
    Ik: Ja je hebt toch honger? Kunnen we toch eten??
    Dat snapte ie dan niet helemaal hihi.

Maar TS vind het wel netjes dat hij nog 1/3 voor je heeft overgelaten hahahahaha..

12. Tese

Tese Niet meer actief

Hier werd gewoon elke avond wat lekkers gehaald waar we op dat moment zin in hebben. En als de een iets van de ander wil dan vragen we het netjes. Dan heb je dat probleem ook niet.

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja, dat is bij ons ook de bedoeling.. Maar in de winkel wil hij dan niks..;)

14. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    die van mij eet en drinkt dingen die ik niet lekker vind en andersom, ook erg handig :) Ik hoef ook nooit bang te zijn dat mijn fruit op is :p

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ha ha heel herkenbaar. :D Daarom leg ik ook altijd een "geheime" voorraad aan die manlief niet zo snel kan vinden....;)

16. mroos

mroos Niet meer actief

Ik kan nooit zo goed tegen dit soort opmerkingen, het is toch niet je kind ofzo?
    En dan zeuren dat een relatie niet meer spannend is, of in een sleur zit.. Als je je man zelfs niet meer laat eten wat ie wil, dan kan ik me dat goed voorstellen.

17. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk dat je het niet zo serieus op moet nemen. Er zijn gewoon mensen die alles opvreten wat ze tegenkomen, dan is het toch vervelend als jij steeds mispakt??

18. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hahaha, hij had zeker trek ;)

Hier ook een snacker vlak voor het eten. Achja, zolang hij z'n avondeten opeet maakt het me niet uit. :D

Oeh, zie dat dit mn 400e bericht is, joepie!

19. mroos

mroos Niet meer actief

Ja dat is vervelend.. Ik reageer er 'serieus' op, omdat het me op 1 of andere manier ergert.
    Dit soort topics ergeren me altijd een beetje omdat ik het zo'n typisch vrouweniets is om te zeuren over wat je man doet, het liefst zouden de meeste vrouwen werkelijk alles in controle houden wat hun man doet, zelfs het eten, en dat vind ik gewoon een beetje ver gaan, laat je man gewoon eten wat ie wil.
    Daarnaast vind ik het ook gewoon denigrerend; eten verstoppen zodat je man het niet kan vinden, het kan grappig gebracht worden maar feit is wel dat redelijk wat vrouwen dat doen, en daar is niets grappigs aan, dat is gewoon triest als je eten moet verstoppen voor je eigen man.

20. Sherry

Sherry Niet meer actief

Het is ook overal het zelfde :D

Zo ben ik laats uit m'n stekker gegaan omdat voor de zoveelste keer een griesmeelpudding weg was. Nou denkt hij wel 2x na of belt hij als hij dat mee wilt nemen naar zijn werk waarvan hij denkt: zou ze dat nog willen? ;) hormoontjes :)

Hou helemaal niet van zoete dingen maar lust wel een kwart van zo'n pudding :)

Deel Deze Pagina