haha hoe vaak is al ergens naast heb gegrepen! maar sinds dat ik hem een keer om 21 uur naar de winkel heb gestuurd (de winkels zijn over de grens tot 22 uur of tot 24 uur open) vraagt hij netjes of hij het mee mag nemen op de vracht wagen ahahah
ben ik het ook mee eens idd.... als mijn man eens wat opeet wat ik ook lekker vind.. tja jammer dan volgende keer beter..... en andersom is dat ook weleens zo.... maar om het te verstoppen omdat je bang bent dat je anders zelf tekort komt vind ik ook wel erg ver gaan.... en volgensmij kan je dan beter maar eens niet zoveel snoepzooi kopen..... want dan begint het toch vormen aan te nemen van een eetverslaving....!
heel herkenbaar! mijn man zegt vaak als iets op is: o maar dacht dat je het toch niet lekker vond. tja mannen..
etiketten plakken als het voor een speciaal doel gekocht is visite! feestdag! voor je broodje kroket!
Ik zat gisteren je beginpost met een glimlach te lezen en dacht nog ''haha gelukkig heb ik het de mijne afgeleerd'' Wil ik vandaag chips pakken, is het nergens te vinden, grrrrrrr! Zegtie oh ja die heb ik opgegeten. Haha echt he, ik ben echt wel even pissig geweest!!!
Ik schreef hier al dat ik sommige dingen wel verstop maar dat is niet helemaal omdat ik dan zelf niets meer heb maar gewoon de planning een beetje in het honderd loopt. Mijn man eet alles wat niet vast zit bij wijze van spreken. Voor veel dingen moet ik de stad in en ik ben afhankelijk van de bus. En rekening houdend met de prijs van een busticket (gaat af van het winkelbudget) is het niet altijd handig om dan maar weer even bij te halen wat hij heeft opgegeten.
Uhuh...herkenning.... de keren dat ik hier een zakje vond met bijvoorbeeld nog 1 (!!!) pinda erin, zijn niet meer op twee handen te tellen.
Wat hier wel eens gebeurde is dat met bv sommige koekjes mijn man de lege verpakking terug in de kast legde. Nu at ik die amper en zag altijd nog wel een verpakking in de kast dus ik kocht ze nooit extra. Soms viel die verpakking dan toevallig uit de kast en zo kwam ik erachter dat ze leeg was. Dus wel weer koekjes bijhalen dan maar daar kon dus echt een paar weken overgaan. En mijn man elke keer maar weer gaan kijken of er weer koekjes waren. Hij is er nu vanaf gestapt en laat de lege verpakking gewoon op het aanrecht slingeren.
ik snap wel dat sommige vrouwen het verstoppen hoor. Mijn moeder doet 1x per week boodschappen. krijgen weleens zomaar visite en dan wil ze voor de zekerheid wel een pak koeken of reep chocolade op voorraad hebben. Als het aan mijn vader ligt, is alles zaterdagavond op. Is echt een lekkere snacker. Tja en dan kan ze 10x zeggen dat ie eraf moet blijven..... Maar 10 x is het op.
Dat was bij ons thuis ook het geval. Enkel stookte mijn vader mij op om het te gaan pakken en ik dan delen in de 'buit' zodat mijn moeder minder boos zou zijn.
Hier was het ook juist andersom, ik vrat alles op en als mijn vriend het dan (een maand later ofzo, ging dan om koekjes en M&M's enzo) een keer wilde, was het er natuurlijk niet meer! Vaak was het binnen een paar dagen al op. Nu ben ik bijna 20 kilo afgevallen en doe ik dit meestal niet meer . Nu is het eerder andersom. Ik verstop ook wel eens wat voor mijn vriend, namelijk hagelslag. Hij vind het heerlijk om het zo uit het pak in zijn mond te gieten, dan is het binnen een paar dagen op. Ik eet 1 keer in de 2 weken ofzo hagelslag op brood en daarom heb ik wel eens een pak achterin de kast staan. Ook een beetje bescherming voor hem, want hij wil ook afvallen en kan de hagelslag maar moeilijk laten staan. Denigrerend vind ik het niet hoor, is gewoon mijn boterham met hagelslag veilig stellen .