Narcose en obesitas ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Donja62, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi

Heb eerdervtooic geplaatst over angst voor narcose. Bedankt voorceecreacties, fijn. Wat me nog wel bezig houdt is mijn overgewicht 118 kilo en 1.77 . Zijn er andere dames met hoog mbi die narcosechebben gehad? Hoe was dit? Zijn jullie gewezen op extra risico? Groet donja
    Excuusvoor typefout, probleem met ipad

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik had (en heb) een flink overgewicht. Mijn bmi is ooit > 40 geweest en heb diverse malen narcose gehad. Nergens last van gehad. Volgens mij wijzen ze je wel standaard op extra risico's.

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook hoog BMI.. Ben volgens mij niet eens gewezen op extra risico's. Verder ook geen problemen gehad met narcose..

4. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Lizzy en sjorsje, dank! Nog meer dames met ervarngen? Fijn om te lezen...

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    ik ben 2x met 131kg geopereerd (42bmi).. nergens last van gehad. juist met laag gewicht vorig jaar was ik erg ziek van de uitwerking van de narcose.

Alleen wel in het algemeen wel veel last gehad van narcose op lange termijn.. geheugen, concentratie en vermoeidheid. maar daarbij maakte in alle 3 de operaties geen verschil.. ook dus niet met bijna 60kg minder.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja voor mijn Gastric Bypass operatie.. (BMI 50 had ik..)
    Maak je geen zorgen, van tevoren spreek je met de anesthesist en het komt allemaal goed!

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik woog maar iets minder dan jij,ben niet gewezen op event extra risico's. Het ging allemaal goed en heb er nog weken goed door geslapen;)

8. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook geopereerd toen ik een bmi van 46 had. Een van de 2 anesthesisten die erbij waren vond het eigenlijk te hoog maar die ander vond van niet. Zelf heb ik helemaal geen last gehad van de narcose. Het ligt een beetje aan de anesthesist die erbij is. In ieder geval niet te druk maken.

Deel Deze Pagina