Hoi Heb eerdervtooic geplaatst over angst voor narcose. Bedankt voorceecreacties, fijn. Wat me nog wel bezig houdt is mijn overgewicht 118 kilo en 1.77 . Zijn er andere dames met hoog mbi die narcosechebben gehad? Hoe was dit? Zijn jullie gewezen op extra risico? Groet donja Excuusvoor typefout, probleem met ipad
Ik had (en heb) een flink overgewicht. Mijn bmi is ooit > 40 geweest en heb diverse malen narcose gehad. Nergens last van gehad. Volgens mij wijzen ze je wel standaard op extra risico's.
Hier ook hoog BMI.. Ben volgens mij niet eens gewezen op extra risico's. Verder ook geen problemen gehad met narcose..
ik ben 2x met 131kg geopereerd (42bmi).. nergens last van gehad. juist met laag gewicht vorig jaar was ik erg ziek van de uitwerking van de narcose. Alleen wel in het algemeen wel veel last gehad van narcose op lange termijn.. geheugen, concentratie en vermoeidheid. maar daarbij maakte in alle 3 de operaties geen verschil.. ook dus niet met bijna 60kg minder.
Ja voor mijn Gastric Bypass operatie.. (BMI 50 had ik..) Maak je geen zorgen, van tevoren spreek je met de anesthesist en het komt allemaal goed!
Ik woog maar iets minder dan jij,ben niet gewezen op event extra risico's. Het ging allemaal goed en heb er nog weken goed door geslapen
Ik ben ook geopereerd toen ik een bmi van 46 had. Een van de 2 anesthesisten die erbij waren vond het eigenlijk te hoog maar die ander vond van niet. Zelf heb ik helemaal geen last gehad van de narcose. Het ligt een beetje aan de anesthesist die erbij is. In ieder geval niet te druk maken.