Ik gebruik nu shampoo en conditioner van John Freida, de anti frizz, maar dat werkt vooralsnog dus nog niet erg anti frizzend . En ik heb een sprayspulletje voor niet-klittend haar, dat werkt prima, maar doet dus niks tegen het pluizen.
Ik vind het spul van John Frieda ook niet zo. Heb de antifrizz ook wel eens geprobeerd, maar vond ik ook maar zozo. Hoeveel wil je er aan uit geven? Want van Orofluido heb je bijvoorbeeld een hele mooie set, met shampoo, conditioner, masker en olie. Maar goed, dan ben je wel 80 euro kwijt. Farouk Royal Treatment heeft ook een hele mooi en fijne lijn. Volgens mij niet specifiek voor pluis, maar wel voor droog haar. *edit* Oh hier! Orofluido Voordeelset 5 verschillende producten - hairandbeautyonline 66 euro! Valt heel erg mee. *gaat meteen kopen*
Ik vind die antifrizz lijn van John Frieda wel erg goed, in ieder geval voor mijn haar. Ik gebruik de shampoo, conditioner en het serum. Vooral het serum helpt echt goed! Ik moet trouwens na 3 of 4 flessen JF wel wee even een ander merk tussendoor epgebruikenm want het lijkt wel of de JF daarna weer beter werkt. Soktechniek is bij mij echt een RAMP. Mijn haar heeft een grove slag, maar als ik het een beetje de kans geef om te krullen, dan krult het gelijk erg fanatiek. De soktechniek resulteert bij mij in een enorme coupe ontploft. Mijn hoofd wordt twee keer zo breed en anderhalf keer zo hoog als ik dat doe, haha.
oke...daar ben ik niet zo kapot van, maar sommigen zweren erbij. Ik heb krullen en föhn mijn haar elke dag. alleen niet helemaal droog. ik doe er altijd wax oid in, tegen het pluizen. En niet te vaak wassen (heb hier de tip wassen met conditioner al gelezen) met shampoo! verder is het voor iedereen echt weer anders wat het beste werkt. Misschien kun je het even bij een kapperswinkel navragen. is goedkoper dan de kapsalon.