Even een klaag minuutje..... Morgen 39 weken zwanger, ben de laatste week niet voorruit te branden.. Vorige week nog druk aan de poets, en moet me er nu toe zetten om uberhaubt de gaan stofzuigen beneden. Slaap 's nachts bijna niet meer, zie elk uur van de wekker.. Telkens als ik me draai doet me buik zeer, gemene steken voel ik dan in mijn zij.. Of dan lig ik lekker en krijg ik kramp in mijn been, moet ik weer omdraaien.. Erg vervelend allemaal! Ben moe, maar da's logisch.. Moet gewoon eventjes klagen hoor!! Nog eventjes geduld, mijn dochter is geboren met 39+1 dus wie weet.......
Jaaa, succes! Hier ga ik er maar uit als ik niet slaap, na een uurtje kan ik dan weer verder slapen. Verd er ook echt niet meer zin in al die huishoudelijke klussen. Vooral omdat het niet echt keihard nodig is...
Mag ik mee klagen?! Ben 40+3 en ben er compleet klaar mee. Gelukkig willen ze me morgen strippen. Bleh ook geen puf en de wekker is mn beste vriend in de nacht.
Ben zelf nog lang niet zo ver, maar wil je even veel sterkte wensen, en heel veel suc6 met de geboorte!! (oja, en wat betreft huishoudelijke klussen; ben er zelf achter gekomen dat de wereld echt niet vergaat als je een keertje NIET stofzuigd of de was een dagje langer laat liggen, hihi!)
Nora nee weet het, mijn man doet ook de dingen wel in huis hoor.. Maar heb er op het moment ook écht geen zin in, blegh! Lola je mag zeker meeklagen, pff 40+2 is ook niet niets, succes morgen!
Ja pfff... Ik herken het ook. Ben nu 40.4. Ik ben net bij de verloskundige geweest om me te laten strippen, maar alles zat nog potdicht... Dus dat ging helaas niet door. Op zich voel ik me nog wel goed, maar ik word zo langzamerhand erg ongeduldig. En die buik wordt nu ook wel erg zwaar... Gelukkig word ik als het goed is donderdag ingeleid, maar hopelijk komt ze eerder.
Poe jeetje, 4 dagen over tijd dat is ook niet niets... Hopelijk komt onze beeb wel eerder. De verloskundige heeft bij de vorige controle gezegd dat het waarschijnlijk tussen 39& 40 weken komt, omdat mijn dochter ook is geboren met 39+1. Moest er niet aan denken om straks NOG langer te overlopen, pff.. Hopelijk komt je beeb spontaan en anders succes donderdag!
Zucht.... Zo herkenbaar! Ik zou het geschreven kunnen hebben.. Maar we houden vol! Haha zal ook wel moeten.
Balen Kimmuh dat je je zo voelt! Ik merk dat de moeheid er bij mij ook steeds meer insluipt. Ik voel me behoorlijk futloos en heb nergens echt zin in. Verder flinke last van mijn bekken, waardoor ik ook niet veel de deur uit ga. Ik probeer toch maar (leuke) dingen te plannen en doen, want ik word bijna gek als ik denk dat het nog wel bijna 4 weken kan duren... Eigenlijk vind ik nog 2 weken wachten al niet te verdragen, haha! Hopelijk komt jouw baby, net als jouw dochter, wat eerder! (En hopelijk mijne ook! )
Hihi ik klaag mee, heb toevallig net ook een topic geopend.... Pff heb het echt ff gehad en dan moet het echte werk nog beginnen haha.. *digi knuffel*