jullie verklaren me vast voor gek dat ik niet kan wachten tot het zover is dat ik bijna moet bevallen en geen puf meer heb in de laatste paar weken/dagen! wij gaan voor ons eerste maar zodra het raak en zover is praat ik wel anders denk ik hihi. ik wou even succes zeggen! zet jullie wonder op deze wereld en geef het alle liefde hoe meer zielen hoe meer vreugd. sterkte met de bevalling meiden! en hopen dat strippen werkt!
Ik bijna 32 weken en ik moet me echt de dagen doorslepen! Momenteel zo een last van maagzuur, vermoeidheid, bekkenpijn, verkoudheid ... en ik ben nog aan het werk en zorg nog vaak alleen voor ons zoontje van 21 maanden. Ik ben dus stilletjesaan ook aan het aftellen Hopelijk blijft de baby nog wel een tijdje zitten hoor maar die weken mogen gerust wat vlugger gaan! Hoop zo dat ik niet overtijd ga! AAAAARGHHH! Mag er niet eens aandenken! Succes met de laatste loodjes en de bevalling!
Ik moet er ook niet aahn denken om eventueel over te lopen, ben het langzamerhand ook wel een beetje beu. Niet de zwangerschap hoor, maar gewoon alles wat er bij komt! Nog eventjes geduldddddddd
Dank jullie wel! Het is gewoon heel raar. Ik heb maanden de dagen afgeteld naar de 14e. Nu is die datum geweest en kan ik alleen maar wachten... Verder heb ik vandaag met manlief wel een leuke dag gehad. @shy girl: ik snap wat je bedoelt hoor! We zijn een tijdje bezig geweest om zwanger te raken. Bij mij is het nu ook niet zo dat ik het zwanger zijn echt zat ben (soms wel uiteraard), en ik zal dat getrappel heel erg gaan missen. Maar ik ben er nu wel heeel erg aan toe om ons mooie meisje te ontmoeten...
Alle dames hier die bezig zijn met de laatste loodjes: nog even volhouden. Jullie hebben jullie wondertjes bijna in jullie armen. Veel succes!