3e zwangerschap ook overtijd lopen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nogeenwonder, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    hallo dames!
    ik vroeg me af of het iets te zeggen heeft over de derde zwangerschap als je de eerste 2 (royaal) overtijd gelopen hebt?
    ik heb namelijk heel sterk t idee dat ik deze zwangerschap ook overtijd ga lopen , zelfs zo erg dat ik nog volledige rust heb met dingen die nog moeten gebeuren... (mischien onterecht)
    ik denk dat ik schrik als deze eerder komt

dames graag jullie ervaringen

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben bij alle 3 te laat bevallen (41+5, 41+1 en 40+4) en afwachtend wat dit kindje gaat doen.

3. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Hier ook nog in afwachting wat de derde gaat doen...
    1e kwam 39 wk, 2e kwam 40 wk.... en overmorgen (21e) uitgerekend van de 3e..

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Bij de eerste met 41+2 bevallen en bij de tweede met 41+1 (nog net) dus ging er eigenlijk vanuit bij de derde ook de 41 weken wel te halen. Groot was dan ook de verbazing dat ik met 39+5 beviel. Hadden nog allerlei klusjes te doen en ik had bijv ook het bedje niet opgemaakt of een vluchttas ingepakt ed, zou dat de dag doen dat ze nu geboren werd zodat we met 40 weken klaar waren: oeps! :) Zelfs de vk had gezegd dat het meestal alleen maar langer wordt en zelf dacht ik dus ook echt zeker de 40 weken te passeren. Had en heb er nog best moeite mee dat ik zo abrupt voor mijn gevoel niet meer zwanger was (ook nog heel snel bevallen in een tweetal uur).
    Kortom, kan dus zeker wel eerder bevallen hihi.

5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    @abri

Dat lijkt mij bijzonder! Dat kan mij ook gebeuren want, ik stel mij al helemaal in op overtijd lopen. Bij de oudste 41+2 en de jongste 41+4.
    Het kán dus anders lopen, goed om te lezen.

6. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    er is hoop hahahaha dan toch maar zorge dat we alles klaar hebben tegen die tijd..
    dames bedankt meer ervaringen zijn zeer welkom!

Deel Deze Pagina