Goed gedaan hoor buonanotte. Ze had van mij ook een dikke doei gekregen ook al is het "maar" 30 euro.
Die is gek.. Fijn op zoek gaan naar een ander bed. Of ze moet alsnog weer zeggen dat jouw bod wel weer ok is. En jij het bed toch graag wilt. Maar voor een hoger bedrag, niet doen hoor.
Ik hoor dit wel eens vaker. Volgens mij gewoon een manier om te proberen er toch meer geld uit te halen. Stel je voor dat het lukt. Nee heb je, ja kan je krijgen. Doen alsof er een ander is en dan toch die meerprijs proberen te vragen. 1 van de redenen waarom ik niet via MP koop. Zag dat het al geopperd was, maar de volgende keer gewoon 30 euro minder bieden dan je vorige bedrag.
Ik zou terugmailen, goh wat vervelend dat je koper niet is komen opdagen, ik wil het bed wel komen halen alleen dan voor 30 euro minder dan mijn eerste bod... ik zit tegenwoordig nog maar weinig op MP puur door dit soort flauwekul...
Inderdaad rare mensen heb je ertussen zitten zeg.. Ik zou het bed ook niet eens meer willen. Ik had laatst wel het tegenovergestelde. Was al 4 keer overboden en toch kreeg ik de mail om het op te halen. Dus die mensen bestaan nog wel. Was achteraf gezien wel stom geweest om akkoord te gaan vanwege een missend onderdeel, maar dat is m'n eigen domme fout geweest. Hij reageerde in ieder geval wel op de snelste en niet de hoogste bieder.
Wat netjes dat je nog gereageerd hebt. Ik heb hetzelfde meegemaakt en heb helemaal niet meer gereageerd. Ze zoekt het maar lekker uit.
Ik heb het een keer andersom gehad, ik verkocht iets en ik had een bod van 15 euro gehad, en daar was ik in principe mee akkoord gegaan. Alleen toen kreeg ik een uur of 2 later een bod van 40 euro van iemand anders. Toen heb ik alleen even gechecked bij de eerste of ze zeker weten gingen komen en niet opeens af gingen zeggen want het was natuurlijk nogal een verschil. Maar helaas voor mij ging die 1e echt komen en moest ik dus genoegen nemen met minder geld. Ik vind dat het zo hoort te gaan, dan had ik maar niet akkoord moeten gaan met dat eerste bod. (Het was iets wat ik anders naar de stort zou brengen dus alles wat ik ervoor kreeg was meegenomen en het moest met spoed weg, vandaar dat ik akkoord was gegaan met een laag bedrag). Dus ik had inderdaad ook gezegd dat ze lekker konden stikken in dat bed! Echt niet netjes.
Ik vind MP ook niet leuk meer door dit soort onzin. 10 jaar geleden was Mp echt veel leuker. Veel gemoedelijker, weinig mensen die je probeerden op te lichten. Echt jammer! En groot gelijk, ze steekt dat bed maar in haar...
Wat een maf mens, ik zou het ook niet gedaan hebben hoor! Als je 'm nou echt, echt, écht heel graag wil hebben, moet je straks gewoon nog een bod plaatsen, met een ander e-mailadres. En dan het liefst net even lager dan jouw eerste bod
Heb dat ook een keer gehad, afspraak gemaakt om te komen en toen mailde hij dat hij een hoger bod had gekregen en of ik daar ook over heen ging. Nou nee, je hebt met mij een afspraak gemaakt en dan ga ik niet hoger. Hij gaf me toen gelijk en bood zijn excuses aan.
Uit principe zou ik ook zeggen, ik kan hem komen ophalen voor het afgesproken bedrag en anders is het jammer. Hoe graag ik hem ook zou willen. Die 30 piek meer zou ik haar dan niet gunnen als ze oneerlijk gaat doen. Ik heb ook weleens als ik een redelijk bod doe ,dat ik dan als reactie terug krijg dat ze 50 cent of 1 euro meer willen hebben. In het begin ging ik daar altijd in mee maar als ze daar nu nog mee komen dan houden ze het ook maar.