Argh, naar babynieuws

Discussie in 'Over deze site' gestart door Caithlin79, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ons besluit gaat over alle nieuws topics.
    Iedereen kan het journaal kijken, nu.nl enz zelf bekijken, dat hoeft niet allemaal naar hier.

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee, dat is juist het hele punt. Ik zoek het niet op maar zie wel de meest nare topictitels voorbij komen. Dus word ik er hoe dan ook mee geconfronteerd.
    Als ik dit soort nieuws wil lezen ga ik wel naar een nieuwspagina of kijk ik het journaal.

Ik vind daarentegen niet dat dit soort nieuwstopic verboden moeten worden hoor! Ik snap best dat sommige mensen er juist graag over willen praten.
    Daarom lijkt het me zelf verstandig om een algemeen nieuwstopic te maken (of eventueel een nieuws subforum, waarin ook gediscussieerd mag worden over ander soort nieuws en feiten uit de media).

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja een subforum bedoelde ik :D hahah maar idd ik geef je wel gelijk in jou mening ;)...Wil of wou ook niemadn aan vallen hoor D:

xxxx

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    ps. Het valt me op dat juist de moeders er meer moeite mee hebben dan de (nog) niet moeders.
    Toen ik zelf nog geen kinderen had kon ik het allemaal prima lezen, maar al sinds m'n zwangerschap word ik heel verdrietig van slecht baby- en kindernieuws... misschien zit hem daar het verschil ook wel in.

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Als ik vervelende nieuws lees bij bv nu.nl, kan je er verder niks mee en hier kan je nog bij een topic zeggen hoe erg je het vind, oke het voegt verder niks toe maar dat heb je wel bij meer topics. En het leven is nu eenmaal niet altijd rozengeur en manenschijn.

6. sim

sim Niet meer actief

ik denk dat een subforum voor het nieuws ook goed is. ik lees niet veel op nu.nieuws, maar kijk natuurlijk wel tv en je ontkomt er ook niet aan, maar wat ik zelf wel prettig vind is het delen van emoties rond het nieuws, wat je dus niet doet op nieuws' site's.

en als je hier komt en je wil even 'weg' van het nieuws kan ik me voorstellen dat het niet leuk is. daarom zou een subforum ook een uitkomst bieden, zodat je er dan niet ongewild mee geconfronteerd wordt.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik zie dat jullie een nieuw subforum hebben gemaakt.

Super :thumup:

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;)

laten we dan niet compleet Nu.nl daar heen kopieren maar selectief media berichten plaatsen :D

9. sim

sim Niet meer actief

dat zou natuurlijk dubbel zijn natasja, haha, maar wel fijn om een gedeelte op het forum te hebben waar je je emoties kunt delen over het nieuws :thumup:

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;)

Deel Deze Pagina