Argh obstipatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door GingerAle, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Naar achter leunen op de wc helpt ook. Dan zit je in een rechte lijn en wil t er ook wat makkelijker uit komen.

2. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik heb er helaas ook last van. ben al begonnen met meer drinken, maar kan alleen maar konijnenkeutelen...
    Dank voor de tips dames! Ga ik snel uitproberen!

Begint al behoorlijk pijn te doen zo'n verstopping :(

3. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik heb hier ook erg last van vooral bij het avondeten deze avond.
    Ik had honger als een paard :D maar net 10 minuten na het eten begon ik toch buikkrampen te krijgen niet normaal. Toen was het weg en moest ik rennen naar de wc. Maar er kwam niks. Tot ik met mijn moeder aan de telefoon was. Weer naar de wc rennen en toen vloog alles eruit. ;)Vreselijk die verstoppingen :(

4. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oog hier ook dikke verstopping....zijn net zwarte kolen haha!!

Hier komen tenminste goede tips voorbij!
    Ik werk bij de huisarts in hetzelfde pand en de assistentes zitten naast mij. Zij hadden de tip, activia puddinkjes en yacult flesjes 2x daags drinken. Wat meer olie bij het bakken of salade gebruiken en anders die vezels proberen! Maar vezels krijg ik echt wel binnen. Genoeg blijven drinken was ook een must uiteraard.

Dat gehurkt zitten, moest wel even lachen maar met de krampen die ik heb probeer ik het wel hihi!!

5. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik neem elke dag 15 mL Lactulosesiroop op advies van de verloskundige. Anders lig ik huilend op de bank van de pijn. Dat ging heel lang goed, maar sinds deze week merk ik dat het weet steeds moeilijker wordt om naar het toilet te gaan. Ik mag 2 maal daags 15 mL, dus dat heb ik van de week een dag gedaan en toen kon ik wel naar het toilet.
    Veel drinken, extra vezels en roosvicee laxo werkte voor mij helemaal niet. Ook eet ik voldoende groente en fruit, dus daar ligt het ook niet aan.

6. Daan83

Daan83 Lid

8 mrt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hielp gedroogde pruimen goed en dat at ook nog wel lekker.
    Verder hetzelfde als wat genoemd wordt.
    Ik heb ziekte van crohn en we hebben een besloten groep op facebook, van de mensen die erg last hebben van obstipatie helpt het als ze wiegend met armen over elkaar op je buik op de wc zitten. Zo stimuleer je de darmperistaltiek, welke luier is bij een zwangerschap.

Nu ook laxo rosvicee gehaald, ben benieuwd....

7. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dit is ook een goede tip inderdaad

Deel Deze Pagina