weet iemand een leuke locatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angie85, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    In augustus (sja tis het nog lang niet, maar toch) wordt me kleine meid 1 jaar.

We wonen in den haag in een klein appartementje, daarom wil ik haar verjaardag elders vieren.

Weten jullie misschien een leuke locatie misschien met activiteit, voor mijn nichtjes en neefjes, die ook aanwezig zullen zijn.

Het liefst in Den Haag, maar Delft, Zoetermeer en omstreken kan natuurlijk ook.

2. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Als het lekker weer is kan je naar het strand, of een park misschien? Dan kan je gaan picknicken en kunnen de kinderen lekker spelen.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Ballorig in zoetermeer, de grote speeltuin+ kinderboerderij in het zuiderpark, een zwemfeestje in het babyzwembad in pijnacker, Pannenkoeken eten op scheveningen en dan sealife of bij de trampolines

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Die laatste is inderdaad erg leuk, maar niet in de buurt.

Zo'n eerste verjaardag duurt geen uren, ik zou lekker naar het strand gaan voor een paar uurtjes. Schep en emmer mee en klaar. Tegen de tijd dat alle kadootjes uitgepakt zijn en de taart overal zit, behalve opgegeten *grinnik* is je kleine moe zat voor een ritje naar huis.

Het is gewoon echt enorm vermoeiend, dus geen wilde plannen nodig.

Groetjes,
    Danielle

PS. Wij gaan in augustus voor de 2e verjaardag! Dit jaar op het strand. Vorig jaar thuis gedaan met een 'hok vol mensen'..... pfff was echt overkill voor haar.

5. Ja kan in Z'meer een blokhut huren: Locatie huren
    Als je een activiteit wilt organiseren heb je natuurlijk een locatie nodig:

Blokhut

Een goede locatie is de Blokhut (alias de Schuilhut) aan de van der Hagenstraat 5. De blokhut kost € 108,50 per dag (tarief 2009). Je huurt de blokhut van 12 uur ’s middags de ene dag tot 12 uur ’s middags de andere dag. Bij balie 11 op het gemeentehuis kun je de blokhut tegen contante betaling reserveren.

Vraag altijd naar de algemene voorwaarden voor je een overeenkomst aangaat.

Sportzaal of zwembad
    Je kunt ook een van de sportzalen of zwembaden in Zoetermeer huren voor je activiteiten. Bel naar 079 - 346 8388 om te kijken of de sportzaal of het zwembad vrij is. Daarna kun je naar balie 11 in het stadhuis om tegen contante betaling de locatie vast te zetten. Je betaalt € 25,- borg voor de sleutel.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de verhuuradministratie, tel. 079-346 8388 of mailen naar verhuuradministratie@zoetermeer.nl.

En hier kan je ook een zaaltje huren op de bouwspeelplaats ik heb hgehoord dat het heel goedkoop is en ze kunnen lekker spelen

Ballorig is ook een optie ouders zijn gratis.

Of als het lekker weer is Delftsehout, kinderboerderij, waterspeeltuin gratis entree en een strandje dichtbij.

Hier kan je bij het Noord AA op een veldje bbq'en is ook leuk

Suc6 ik hoop dat je hier wat aan hebt

6. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het even uitzoeken :)

Deel Deze Pagina